totop

انجام پروژه اکسل (Excel)

انجام پروژه اکسل (Excel)

گروه همیارپروژه با گزینش نیروهای فعال و متخصص در انجام پروژه اکسل تلاش به انجام پروژه های علمی، تخصصی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. جهت سفارش پروژه اکسل (Excel) خود توضیح پروژه اکسل خود را به واتساپ شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ یا ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ ارسال کنید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.قیمت دهی برای انجام پروژه های اکسل شما در سایت همیارپروژه عادلانه است.همچنین انجام پروژه با نرم افزار اکسل خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.همیارپروژه به دلیل داشتن ده سال سابقه فعالیت و نماد اعتماد الکترونیک یک سایت معتبر برای برون سپاری پروژه های اکسل می باشد.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

چه اطلاعاتی برای ثبت سفارش پروژه اکسل مورد نیاز است؟

برای ثبت سفارش پروژه اکسل اطلاعاتی از قبیل عنوان پروژه ؛ نرم افزار مورد استفاده ، رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی ، زمان پروژه ، فایلهای مورد نیاز ، شماره تماس و توضیحات کامل کار نیاز است که میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید.

مدت زمان بررسی پروژه نرم افزار اکسل چقدر است؟

بررسی پروژه شما از ۱ تا ۵ ساعت نهایتا مورد بررسی قرار میگیرد و قیمت کارشناسی شده به شما اعلام می شود.درصورت فورس و فوری بودن پروژه اکسل شما این زمان بررسی کمتر خواهد شد.

هزینه و نحوه قیمت دهی یا تعرفه برای پروژه های اکسل چگونه است؟

قیمت دهی در سایت همیارپروژه بصورت مناقصه ای انجام می شود.به این معنی که پروژه شما برای ده ها مجری متخصص اکسل که رزومه درخشانی دارند ارسال شده و کمترین قیمت اعلامی از سمت یک مجری مطمئن به شما اعلام میگردد.

زمان و تضمین کیفیت انجام پروژه اکسل به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های اکسل در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

ما برای تضمین کیفیت برای پروژه های اکسل به شما نمون کارهایی را ارائه خواهیم داد تا متوجه سطح توان تیم ما شوید و با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید.در صورت درخواست شما فیلم توضیح کامل پروژه برای شما ارسال می گردد.

چه کارشناسی پروژه برنامه نویسی اکسل شما را انجام خواهد داد؟

مجری یا کارشناسی که پروژه اکسل شما را بعهده می گیرد حتما از قبل توسط سایت تایید شده و این تاییده به دلیل رزومه خوب و انجام پروژه های متعدد است.همیارپروژه هرگز پروژه شما را به مجریان تازه کار واگذار نخواهد کرد.کار توسط اساتید و یا دانشجویان بهترین دانشگاه های کشور در حوزه متلب انجام خواهد شد.

چطور میتوانم به سایت همیارپروژه برای انجام پروژه اکسل خود اعتماد کنم؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۱۰ ساله در انجام پروژه های اکسل و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.

چطور می توانم نمونه پروژه های انجام شده اکسل در سایت همیارپروژه را ببینم؟

موسسه همیارپروژه تاکنون صدها پروژه Excel را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده اکسل بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: پروژه های آماده اکسل

گارانتی در انجام پروژه اکسل :

همیارپروژه بعداز تحویل پروژه نیز به شما فرصت بررسی می دهد تا هر گونه مشکل و ایرادی و ابهامی در کار مشاهده کردید آن را برای ما ارسال کنید تا سریعا برطرف گردد.ما تا رفع کامل ایرادات پروژه در زمان پشتیبانی در کنار شما خواهیم بود.شما در ساعات کاری سایت (۸ تا ۲۳) میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ ، ایتا ، روبیکا و یا تماس تلفنی با ما برای رفع ایرادات پروژه خود در ارتباط باشید.

انجام پروژه اکسل در همه مقاطع تحصیلی:

گروه همیارپروژه با توجه به اینکه با متخصصین زیادی در سراسر کشور همکاری داشته و تاکنون هزاران پروژه اکسل را با موفقیت به اتمام رسانده است می تواند هر نوع پروژه ای را که در حوزه برنامه نویسی متلب است به عهده بگیرد و بصورت تضمینی کار را برایتان انجام دهد.این پروژه های میتوانند در مقطع کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری باشند.پس نگران سختی کار خود نباشید.

پس خدمات همیارپروژه برای مقاطع زیر امکان پذیر می باشد :

انجام پروژه اکسل کاردانی

انجام پروژه اکسل کارشناسی

انجام پروژه اکسل کارشناسی ارشد

انجام پروژه اکسل دکتری

انحام پروژه اکسل با کیفیت و هزینه مناسب در همیارپروژه :

موسسه همیارپروژه این تضمین را به شما می دهد که از بهترین برنامه نویسان حال حاضر کشور برای انجام پروژه اکسل شما استفاده خواهد کرد.شاید این مورد باعث شود که تصور کنید بهترین برنامه نویسان غالبا قیمت شان هم باید بالاتر از بقیه باشد درحالی که این چنین نیست و ما قیمت ها را به پایین ترین سطح ممکن به نسبت دیگر مراکز سفارش پروژه اکسل رسانده ایم تا شما هم کیفیت و هم قیمت را در بهترین حالت دریافت کنید.

 

معرفی نرم افزار اکسل:

از جمله نرم افزارهای پرکاربرد که محصول شرکت مایکروسافت است، نرم افزار اکسل می باشد. اولین نسخه این نرم افزار درسال ۱۹۹۰ میلادی ارائه گردید. این برنامه بمنظور رسم نمودار و محاسبات ریاضی بوسیله ابزار گرافیکی، بکار می رود. نرم افزار اکسل در حوزه های مختلفی از جمله: مهندسی، شرکتی، اداری و امور مالی و … کاربرد دارد.اکسل اغلب برای کارهای آماری و حسابداری استفاده می شود.این نرم افزار یک محیط جدولی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید در آن کارهای آماری و روزانه خود را نظم دهید.این نرم افزار از هزاران فیلد تشکیل شده که قادر است فرمت های مختلف را دریافت و پردازش نماید.

برنامه نویسی در اکسل:

برنامه نویسی نسخه ویندوزی اکسل با استفاده از زبان برنامه نویسی (VBA (Visual Basic for Application  پشتیبانی می گردد. برنامه نویسی VBA این امکان را فراهم کرده است تا عملیات هایی که با استفاده از خصوصیات اصلی اکسل قابل انجام نیستند، انجام پذیر شوند.

همیارپروژه چه پروژه هایی را با اکسل می تواند برایتان انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی اکسل

انجام پروژه تجاری و شرکتی اکسل

انجام پروژه آماری با اکسل

انجام پروژه داده کاوی با اکسل

انجام پروژه حسابداری با اکسل

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های پاورپوینت

انجام پروژه کارشناسی ارشد

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های آماری با spss

انجام پروژه اکسس

انجام پروژه حسابداری

برای انجام پروژه اکسل باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه اکسل و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه نرم افزار اکسل را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های اکسل، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.

انجام پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی با نرم افزار اکسل:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه اکسل ارائه خواهیم داد.

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل :

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسل از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی اکسل، از ابتدای شروع کار( نگارش پروپوزال تا دفاع اصولی از پایان نامه)، همراه شما عزیزان می باشد.

چرا پروژه اکسل خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های اکسل و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.

چرا پروژه اکسل خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه Excel و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه اکسل شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!

زمان انجام پروژه اکسل چقدر خواهد بود؟

انجام پروژه اکسل در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.پس در هنگام سفارش پروژه زمان پروژه اکسل خود را نیز ذکر کنید.

کیفیت در پروژه اکسل به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه اکسل از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.به دلیل انجام پروژه های اکسل توسط بهترین اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه که هر کدام از این متخصصین سابقه ای چندین ساله در همکاری با همیارپروژه را دارا هستند این تضمین به شما داده می شود که کیفیت کار و پروژه excel سفارش داده شده مورد رضایت شما قرار گیرد.

هزینه پروژه Excel چگونه محاسبه می گردد؟

سایت همیارپروژه هزینه پروژه اکسل را بر حسب سختی کار محاسبه می نماید.هزینه پروژه بصورت رقابتی و مناقصه ای نیز تعییین می گردد و همواره کمترین قیمت و بهترین متخصص برای پروژه درخواستی شما تعیین می گردد.

تضمین پشتیبانی بعد از انجام پروژه اکسل :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام اکسل تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه اکسل است.همیارپروژه بعد از انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه اکسل پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام پروژه و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.

مراحل انجام پروژه های اکسل در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

  1. ارسال پروژه اکسل برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
  2. ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
  3. پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
  4. درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
  5. در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
  6. ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
  7. اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
  8. ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
  9. مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نحوه سفارش پروژه اکسل:

کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه اکسل از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

جهت سفارش پروژه اکسل به لینک زیر مراجعه نمایید :

همچنین می توانید برای ارتباط سریعتر با شماره و آیدی تلگرام زیر تماس حاصل کنید : 
 ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ – آیدی تلگرام : @fnalk 

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


حق نشر برای همیارپروژه – مرجع اصلی انجام پروژه های برنامه نویسی محفوظ است.