totop

انجام پروژه متره و برآورد

انجام پروژه متره و برآورد با قیمت مناسب

در مواقع فراوانی شاهد آن هستیم که کاربران در انجام پروژه متره و برآورد خود دچار مشکل هستند و به دنبال مکان مطمئنی برای برون سپاری پروژه متره و برآورد خود می گردند. همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه ارائه خدمات انجام پروژه های متره برآورد آماده است تا پروژه های آموزشی ، دانشگاهی ، تجاری و شرکتی شما عزیزان را با کیفیتی عالی برعهده گرفته و با بهترین کیفیت به شما تحویل دهد .

جهت سفارش پروژه متره و برآورد توضیح پروژه خود را به واتساپ شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ یا ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ ارسال کنید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.هزینه انجام کار رشته متره و برآورد در سایت همیارپروژه عادلانه است.همچنین سفارش پروژه متره و برآورد خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.همیارپروژه به دلیل داشتن ده سال سابقه فعالیت و نماد اعتماد متره و برآورد یک سایت معتبر برای برون سپاری و مشاوره در سفارش و انجام پروژه متره و برآورد می باشد.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

چه اطلاعاتی برای ثبت سفارش پروژه متره و برآورد مورد نیاز است؟

برای ثبت سفارش پروژه متره و برآورد اطلاعاتی از قبیل عنوان پروژه ؛ نرم افزار مورد استفاده ، رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی ، زمان پروژه ، فایلهای مورد نیاز ، شماره تماس و توضیحات کامل کار نیاز است که میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید.

مدت زمان بررسی پروژه متره و برآورد چقدر است؟

بررسی پروژه شما از ۱ تا ۵ ساعت نهایتا مورد بررسی قرار میگیرد و قیمت کارشناسی شده به شما اعلام می شود.درصورت فورس و فوری بودن پروژه متره و برآورد شما این زمان بررسی کمتر خواهد شد.

هزینه و نحوه قیمت دهی یا تعرفه برای پروژه های متره و برآورد چگونه است؟

قیمت دهی در سایت همیارپروژه بصورت مناقصه ای انجام می شود.به این معنی که پروژه شما برای ده ها مجری متخصص متره و برآورد که رزومه درخشانی دارند ارسال شده و کمترین قیمت اعلامی از سمت یک مجری مطمئن به شما اعلام میگردد.

زمان و تضمین کیفیت انجام پروژه متره و برآورد به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های متره و برآورد در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

ما برای تضمین کیفیت برای پروژه های متره و برآوردی به شما نمونه کارهایی را ارائه خواهیم داد تا متوجه سطح توان تیم ما شوید و با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید.در صورت درخواست شما فیلم توضیح کامل پروژه برای شما ارسال می گردد.

چه کارشناسی پروژه متره و برآورد شما را انجام خواهد داد؟

مجری یا کارشناسی که پروژه متره و برآورد شما را بعهده می گیرد حتما از قبل توسط سایت تایید شده و این تاییده به دلیل رزومه خوب و انجام پروژه های متعدد است.همیارپروژه هرگز پروژه شما را به مجریان تازه کار واگذار نخواهد کرد.کار توسط اساتید و یا دانشجویان بهترین دانشگاه های کشور در حوزه متره و برآورد انجام خواهد شد.

چطور میتوانم به سایت همیارپروژه برای انجام پروژه متره و برآورد خود اعتماد کنم؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۱۰ ساله در انجام پروژه های متره و برآورد و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه متره و برآورد شما عزیزان می باشد. همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد متره و برآورد و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.

چطور می توانم نمونه پروژه های انجام شده متره و برآورد در سایت همیارپروژه را ببینم؟

موسسه همیارپروژه تاکنون صدها پروژه متره و برآورد را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده متره و برآورد بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: پروژه های آماده متره و برآورد

گارانتی در انجام پروژه متره و برآورد :

همیارپروژه بعداز تحویل پروژه نیز به شما فرصت بررسی می دهد تا هر گونه مشکل و ایرادی و ابهامی در کار مشاهده کردید آن را برای ما ارسال کنید تا سریعا برطرف گردد.ما تا رفع کامل ایرادات پروژه در زمان پشتیبانی در کنار شما خواهیم بود.شما در ساعات کاری سایت (۸ تا ۲۳) میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ ، ایتا ، روبیکا و یا تماس تلفنی با ما برای رفع ایرادات پروژه خود در ارتباط باشید.

انجام پروژه متره و برآورد در همه مقاطع تحصیلی:

گروه همیارپروژه با توجه به اینکه با متخصصین زیادی در سراسر کشور همکاری داشته و تاکنون هزاران پروژه متره و برآورد را با موفقیت به اتمام رسانده است می تواند هر نوع پروژه ای را که در حوزه متره و برآورد است به عهده بگیرد و بصورت تضمینی کار را برایتان انجام دهد.این پروژه های میتوانند در مقطع کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری باشند.پس نگران سختی کار خود نباشید.

پس خدمات همیارپروژه برای مقاطع زیر امکان پذیر می باشد :

انجام پروژه متره و برآورد کاردانی

انجام پروژه متره و برآورد کارشناسی

انجام پروژه متره و برآورد کارشناسی ارشد

انجام پروژه متره و برآورد دکتری

انجام پروژه متر و برآورد با قیمت مناسب

مشاوره در انجام پروژه های متره و برآورد:

اکثرا شاهد هستیم ن در انجام پروژه متره و برآورد با مشکل  مواجه هستند و به دنبال یک جای مطمئن برای برون سپاری پروژه های متره و برآورد خود هستند گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه متره و برآورد همانند یک راهنما در انجام پروژه کنار شما خواهد بود.میتوانید از ما در رابطه ما موضوع پروژه و چگونگی انجام آن کمک بگیرید.ما سعی خواهیم کرد بهترین کارشناس و برنامه نویس را برای پروژه های شما معرفی نماییم.

خدمات ما در رابطه با پروژه های متره و برآورد : 

برخی از خدمات متره و برآورد که در همیارپروژه قابل انجام هست :

انجام پروژه های کمک آموزشی متره و برآورد

انجام پروژه های متره و برآورد در همه مقاطع تحصیلی (کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری)

انجام پروژه های دانشجویی متره و برآورد فونداسیون

انجام متره و برآورد تیرها

انجام متره و برآورد سقف تیرچه بلوک

متره و برآورد پی کنی و گود برداری

تهیه صورت وضعیت ساختمان

چگونه یک فریلنسر پروژه متره و برآورد را در همیارپروژه استخدام کنیم؟

برای استخدام و واگذاری یک پروژه متره و برآورد به یک مجری در سایت همیارپروژه باید ابتدا توضیحات را برای اپراتور سایت ارسال کنید و اپراتور سایت بهترین برنامه نویس را بهمراه بهترین قیمت برای کارتان درنظر می گیرد و مسئولیت کار را به ایشان واگذار میکند.در واقع شما با این کار یک متخصص مورد تایید سایت را با نظارت سایت استخدام نموده اید که می تواند برای بالا بردن موفقیت انجام پروژه متره و برآورد شما بسیار تاثیرگذار باشد زیرا ما کار را به شخصی میسپاریم که صدها پروژه موفق در سایت ما داشته است و تضمین انجامش را در واقع به سایت همیارپروژه سپرده اید.هزینه استخدام یک مهندس متره و برآورد نیز در کمترین حالت ممکن به شما اعلام خواهد شد.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

مشکلات دانشجویان در انجام پروژه متره و برآورد : 

اغلب دانشجویان به دلیل پیچیدگی های زیاد درس ها و مباحث متره و برآورد با انجام پروژه های آن نیز مشکل دارند.چون به ناگاه با مباحثی آشنا می شوند که قبل از آن خیلی در مورد آن پرداخت نشده بود.علی الخصوص زمانی که این پروژه نیاز به کدنویسی با یک زبان برنامه نویسی نیز داشته باشد که مشکل رو دوچندان می کند.به همین خاطر برای اینکه بتوانند به مرور انجام پروژه های متره و برآورد دانشجویی خود را خودشان انجام دهند نیاز به کسب مهارت و تجربه دارند.نمونه پروژه های متره و برآورد میتواند کمک بسیاری به آنها نماید.ما در همیارپروژه سعی میکنیم که پروژه ها را بصورت آموزشی به دانشجویان ارائه دهیم تا علاوه بر انجام پروژه یادگیری آن هم برای دانشجو آسان گردد.

انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی متره برآورد : 

همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص برای انجام پروژه دانشجویی متره و برآورد میتواند بصورت آموزش مجور و تضمینی کارها را به شما تحویل دهد و بعداز تحویل نیز تا رفع کامل ابهامات و ایرادات در کنارتان باشد.این مورد جز وظایف ذاتی سایت همیارپروژه است که سعی در گسترش فرهنگ یادگیری و افزایش سواد عمومی جامعه می نماید.

خدمات انجام پروژه متره و برآورد دانشجویی که همیارپروژه میتواند برایتان انجام دهد عبارتند از :

انجام تمرین دانشجویی متره و برآورد

انجام پروژه های کلاسی متره و برآورد

انجام پروژه پایانی متره و برآورد

انجام پروژه متره و برآورد پیشرفته 

انجام پروژه دانشجویی متره و برآورد

انجام پروژه متره و برآورد عمران

انجام پروژه متره و برآورد ساختمان

انجام تمرین متره و برآورد

انجام پروژه پایان نامه متره و برآورد :

بسیاری از رشته های از علم متره و برآورد در پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.زیرا متره و برآورد یک علم نوین بوده که هرروز نیز در حال تکامل بیشتر است.بسیاری از دانشجویان برای انجام پایان نامه خود نیاز دارند بخشی از پروژه که معمولا بحث پیاده سازی نرم افزاری آن است با استفاده از الگورتیم های متره و برآورد و زبان های برنامه نویسی و یا نرم افزارهای متره و برآورد انجام شود.ما در همیارپروژه میتوانیم برای انجام این موارد به شما کمک کنیم تا هم یاد بگیرید و هم کارتان را به نحو احسن به نتیجه برسانید.

خدمات همیارپروژه در انجام پروژه های متره و برآورد :

خدمات انجام پروژه متره و برآورد قابل انجام عبارتند از  :

انجام پروژه انواع متره

انجام پروژه متره بسته

انجام پروژه متره باز

انجام پروژه انواع برآورد

انجام پروژه برآورد مقادیر

انجام پروژه برآورد مقدماتی

انجام پروژه برآورد اولیه

انجام پروژه براورد تقریبی

انجام پروژه برآورد تعیین کننده

انجام پروژه برآورد هزینه

انجام پروژه برآورد هزینه اجرای کار

انجام پروژه برآورد هزینه اجرای عملیات

انجام متره و برآورد فوری

متره و برآورد ساختمان های مسکونی

متره و برآورد ساختمان های تجاری

برآورد برج های بلند مرتبه

انجام متره سازه های بتونی

انجام متره سازه های فولادی

بررسی متره در مساحت های بزرگ

محاسبه میزان دقیق هزینه های طراحی 

مشاوره در خصوص کاهش میزان هزینه های ساخت 

تعیین دقیق قیمت محصولات ساختمان قبل از ساخت 

انتخاب محصول مناسب با کمترین هزینه متناسب با بودجه کاری

انجام پروژه متره و برآورد با تمامی نرم افزارهای عمران

سفارش انجام پروژه متره و برآورد به صورت تضمینی و فوری : 

اگر کاری فوری دارید میتوانید روی ما حساب کنید.ما مجریانی داریم که پروژه متره و برآورد را فوری و در زمان بسیار کوتاه و بصورت تضمینی به شما ارائه خواهند داد.این فوری بودن حتی میتواند یک روز یا چند ساعت باشد.سفارش آنلاین پروژه متره و برآورد در تلگرام یا واتساپ شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ اکان پذیر است.

متره و برآورد چیست؟

متره و برآورد به عملیات تخمین هزینه‌ها و مواد مورد نیاز برای انجام یک پروژه ساختمانی یا عمرانی گفته می‌شود. این فرآیند به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از شروع پروژه، هزینه‌های مورد نیاز، مواد لازم، نیروی انسانی، زمان و منابع دیگر را به دقت تخمین بزنید. این مطالب به صاحبان پروژه، مدیران، مهندسان و متخصصان اجرایی کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی مناسبی را برای پروژه خود انجام دهند و به مدیریت هزینه‌ها و زمان پروژه کمک کنند.

گام های انجام یک پروژه متره و برآورد :

۱- بررسی نقشه ها : در گام اول از متره و برآورد باید نقشه ها و طرح های ساختمانی لازم تهیه شده و مورد بررسی قرار گیرد

۲- مشخص کرن میزان فعالیت : در گام دوم باید نوع و میزان کارهای مورد نیاز برای ساخت و احداث ساختمان مشخص شود

۳- انجام محاسبات : در گام سوم باید انجام محاسبات لازم برای تعیین میزان مصالح و تجهیزات مورد نیاز صورت گیرد

۴- تهیه لیست مصالح : در گام چهارم از متره تهیه لیست مصالح و تجهیزات با توجه به نوع کار و مقدار آن باید انجام شود

۵- مشخص کردن قیمت : در گام پنجم باید قیمت مصالح و المان هایی که قرار است در پروژه بکار رود مشخص میشود

۶- تهیه گزارش : در گام ششم باید یک گزارش از تخمین هزینه و برآورد بودجه کل پروژه صورت گیرد

۷- ارائه گزارش : در گام هفتم باید گزارش های لازم از میزان محاسبات انجام متره و برآورد به مدیران صورت گیرد

۸- اجرای پروژه : در گام آخر باید پروژه متناسب با میزان هزینه و قیمت های تعین شده در مراحل قبل اجرایی شود

بخش های مختلف متره و برآورد : 

۱- محاسبه مساحت : در این بخش باید مساحت هر بخش از پروژه از جمله زمین ، مسکن و فضای سبز مشخص شود

۲- تعیین تعداد واحد ها : در این بخش تعداد واحدها از جمله تعداد واحدی های آپارتمان ، اتاق ها و طبقات مشخص میشود

۳- محاسبه حجم کار : در این بخش حجم کاری پروژه از جمله مصالح ساختمانی استفاده مشخص میشود

۴- تعیین هزینه : در این بخش هزینه های اجرایی پروژه مانند هزینه مواد اولیه و نیروی انسانی مشخص میشود

۵- تعیین هزینه نگهداری : در این بخش هزینه های نگه داری پروژه مشخص میشود

۶- تعیین هزینه متفرقه : در این بخش هزینه های متفرقه در اجرای متره و برآورد مانند هزینه های مالیاتی مشخص میشود.

انجام پروژه متره و برآورد چه کاربردهایی دارد؟

  • با انجام این پروژه، در تصمیم‌گیری برای اجرای یک پروژه جوانب مالی آن به‌طور کامل در نظر گرفته خواهد شد. مدیریت سرمایه و به‌ کارگیری آن به شکل صحیح یکی از مزایای انجام پروژه برآورد است.
  • مدیریت مالی پروژه در حین اجرا، دیگر کاربرد این پروژه است. مهندس مترور با استفاده از انجام پروژه متره و برآورد باز در مراحل اجرای پروژه، می‌تواند سوددهی یا زیان‌دهی پروژه را مورد بررسی قرار داده و به کارفرما در تصمیم‌گیری کمک کند.
  • مدیریت هزینه‌ها، خرید به موقع، عدم خرید مواد غیرضروری و جلوگیری از خواب سرمایه و … دیگر کاربرد مهم پروژه‌ی برآورد است.

در پروژه متره و برآورد صورت وضعیت‌های مختلفی از قبیل صورت وضعیت موقت ماهانه، صورت وضعیت ماقبل قطعی، صورت وضعیت قطعی، صورت وضعیت تعدیل و … تهیه می‌شوند.

بهترین موسسه و سایت برای انجام پروژه متره و برآورد:

برای انتخاب یک سایت و مرکز معتبر باید نکاتی را درنظر بگیرید.این نکات عبارتند از داشتن مجوزهای فعالیت از مراکز دولتی را داشته باشد.داشتن نماد اعتماد برای انجام پروژه های متره و برآورد میتواند تا حد زیادی خیال شما را از سایتی که میخواهید کار را به آن بسپارید راحت نماید.سابقه فعالیت ، تعداد پروژه های انجام شده و نظرات کاربران نیز به شما در انتخاب یک مرکز معتبر برای برون سپاری پروژه متره و برآورد خود یاری خواهد رساند.

انجام پروژه های کمک آموزشی متره و برآورد:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی متره و برآورد هستند، برای انجام تمرینات دانشجویی متره و برآورد ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتوانید آن را یاد بگیرید و ارائه دهید. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی داشته باشید، برای شما فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه متره و برآورد ارائه خواهیم داد.

انجام پروژه متره و برآورد با آموزش کامل : 

همیارپروژه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که درصورت درخواست بتوانند بعداز انجام پروژه یک فیلم آموزشی از نحوه انجام و اجرای پروژه متره و برآورد خود را دریافت نمایند.این مورد حتما باید در ابتدای درخواست کارفرمای گرامی قید گردد.

انجام پروژه پایانی متره و برآورد :

انجام پروژه پایانی متره و برآورد از جمله مهمترین وظایف دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام پروژه پایانی متره و برآورد، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.این کار بصورت مرحله ای و فصل به فصل صورت گرفته و پیاده سازی آن با زبانها و نرم افزارهای مختلف قابل انجام خواهد بود.

انجام پروژه های متره و برآورد در سراسر ایران و جهان : 

ارائه خدمات متره و برآورد به دلیل اینکه در سایت همیارپروژه بصورت آنلاین انجام می شود پس ما قادریم هر نوع پروژه ای را که بتوان بصورت آنلاین تحویل داده را در سراسر ایران و جهان قبول کرده و انجام دهیم.مهم نیست ساکن کجا هستید مهم این است که بتوانید توضیحات پروژه متره و برآورد خود را به ما برسانید تا برای شما بهترین مجری و قیمت را پیشنهاد دهیم.

شبیه سازی مقاله متره و برآورد :

همیارپروژه تاکنون ده ها مورد پیاده سازی مقالات متره و برآورد را انجام داده است و قادر است هرگونه مقاله ای را در هر نرم افزاری شبیه سازی نماید.مقالاتی را که میخواهید با کیفیتی عالی شبیه سازی شود به ما بسپارید.

انجام پروژه های صنعتی و شرکتی و تجاری متره و برآورد :

سایت برنامه نویسی همیارپروژه با سابقه و تجربه ای چندین ساله و کار با شرکت ها و مراکز صنعتی توانسته رزومه ای درخشان کسب نماید.اگر شما شرکت و یا واحد صنعتی هستید میتوانید پروژه های کوچک و بزرگ خود را به ما واگذار کنید.ما میتوانیم برای پروژه های بزرگ قرارداد حضوری با شما ببندیم و در رابطه با همه موارد به شما تضمین دهیم.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره موجود در سایت تماس حاصل کنید.

انجام پروپوزال رشته متره و برآورد :

اگر نیاز به نوشتن پروپوزال دانشجویی یا اداری در حوزه متره و برآورد دارید میتوانید موضوع و مشخصات آن را برای ما ارسال کنید تا بررسی و قیمت دهی شود.ما برای هر حوزه ای نویسنده ای حرفه ای داریم که کار را بصورت تضمینی برای شما انجام میدهند.جهت ثبت سفارش انجام پروژه برآورد با شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ تماس بگیرید.

انجام خدمات مشابه توسط سایت همیارپروژه :

انجام پروژه مهندسی عمران

انجام پروژه بتن

انجام پروژه راهسازی

انجام پروژه فولاد

چگونه بعنوان یک مجری یا فریلنسر متره و برآورد با همیارپروژه همکاری کنیم؟

اگر شما یک متخصص حرفه ای در حوزه پروژه های مهندس متره و برآورد هستید و رزومه خوبی در این حوزه دارید میتوانید به آیدی تلگرام @fnalk درخواست همکاری خود را ارسال کنید.بعداز بررسی درخواست همکاری برای انجام پروژه های متره و برآورد و رزومه شما و درصورت تایید همکاری شما با ما آغاز خواهد شد.قبل از ارسال رزومه و درخواست خود شرایط همکاری با سایت همیارپروژه را مطالعه نمایید.

ضمانت در انجام پروژه متره و برآورد توسط همیارپروژه:

پروژه متره و برآورد شما توسط مجریان با تجربه ای انجام می گیرد که حتما رزومه ای عالی دارند و ده ها پروژه موفق در سایت داشته اند.اما همیارپروژه با این وجود باز هم تا زمان تایید پروژه توسط شما هزینه ای را به مجری کار پرداخت نمیکند تا کار توسط شما دریافت و تایید گردد.

ضمانت تحویل به موقع پروژه متره و برآورد: 

موسسه همیارپروژه با پیگیری های مکرر و منظم و واگذاری پروژه به اشخصا متعهد و متخصص تحویل به موقع پروژه متره و برآورد شما را تضمین می نماید.

انتخاب بهترین مجری برای انجام پروژه متره و برآورد :

مهمترین بخش سفارش پروژه متره و برآورد شما انتخاب یک متخصص کاربلد و حرفه ای متره و برآورد با توجه موضوع و شرایط پروژه شما می باشد.ما به دلیل داشتن صدها مجری متخصص متره و برآورد در مباحث و رشته های مختلف و همچنین تجربه چندین ساله کار با برنامه نویسان و مجریان متره و برآورد می دانیم که پروژه شما را کدام محقق قادر به انجام آن است و نیازی به آزمون و خطای انجام پروژه توسط سایر محققین نیست.پس مطمئن باشید بهترین محقق و در عین حال کمترین قیمت پیشنهادی را برای کارتان درنظر خواهیم گرفت.

تضمین پشتیبانی بعد از انجام پروژه متره و برآورد :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام کارهای متره و برآورد تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه متره و برآورد است.همیارپروژه بعداز انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه متره و برآورد پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام پروژه و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.

مراحل انجام پروژه متره و برآورد در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

  1. ارسال پروژه متره و برآورد خود برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
  2. ارسال پروژه متره و برآورد شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
  3. پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان برای پروژه متره و برآورد.
  4. درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
  5. در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه متره و برآورد.
  6. ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه متره و برآورد تان از طریق فیلم و عکس.
  7. اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان بعداز بررسی خروجی های پروژه متره و برآورد.
  8. ارسال فایل نهایی پروژه متره و برآورد برای شما.
  9. مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه متره و برآورد و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نحوه سفارش انجام پروژه متره و برآورد : 

کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه متره و برآورد از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

جهت سفارش پروژه متره و برآورد به لینک زیر مراجعه نمایید :

همچنین می توانید برای ارتباط سریعتر با شماره و آیدی تلگرام زیر تماس حاصل کنید :
۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ – آیدی تلگرام : @hamyarprozheir

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


حق نشر برای همیارپروژه – مرجع اصلی انجام پروژه های برنامه نویسی محفوظ است.