totop

همکاری با ما در انجام پروژه ها

همکاری با سایت همیارپروژه

در صورتیکه در رشته و نرم افزار خاصی مهارت دارید و یا بر زبان برنامه نویسی خاصی مسلط هستید ، و یا قادر به ترجمه متون عمومی و تخصصی هستید، می توانید به صورت آنلاین و در منزل با ما همکاری داشته باشید.

موارد همکاری با سایت همیارپروژه

مزایای همکاری با همیارپروژه

  • کسب درآمد مناسب توسط مجریان فعال
  • ارسال روزانه ده ها پروژه مرتبط با تخصص شما در کانال همیارپروژه
  • انجام کلیه مراحل بصورت غیرحضوری و آنلاین
  • واریز حق الزحمه به حساب مجری پس از ۷۲ ساعت از تحویل پروژه به مشتری
  • همکاری و ارسال سفارش بصورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی
  • سیستم توزیع پروژه ها میان همکاران

شرایط همکاری با گروه همیار پروژه چگونه است؟

۱-مطالعه شرایط همکاری و قوانین سایت و پذیرش آن

۲-ارسال رزومه و مهارت های خود به آیدی تلگرامی به آدرس @fnalk

۳- عضویت در کانال تلگرامی همیارپروژه به آدرس @hamyarprozhe1 جهت مشاهده پروژه های ارسالی

۴-درصورت اینکه پروژه ای را در کانال مشاهده کردید که توانایی انجام آن را دارید کدپروژه را برای آیدی تلگرام @fnalk ارسال نمایید و قیمت پیشنهادی خود را نیز در زیر آن درج کنید.

۵ – توجه داشته باشید که همیارپروژه یک سایت مناقصه ای است و همواره بهترین قیمت به مشتری اعلام میگردد.(با درنظر گرفتن رزومه مجری)

۶- درصورت موافقت مشتری ، ما به شما اعلام میکنیم که این پروژه به شما واگذار شده است و شما مجری محترم باید کار را شروع کنید و بعد از اتمام کار آن را برای ما ارسال کنید.کار بعد از تسویه حساب با مشتری برای او ارسال می شود و به او ۳ روز فرصت بررسی داده می شود.درصورتی که نیاز به اصلاحات باشد با شما درمیان خواهیم گذاشت و در غیر اینصورت بعداز ۳ روز با مجری محترم تسویه خواهد شد.

جهت همکاری با ما به آیدی تلگرامی ما به آدرس @fnalk پیام دهید و رزومه و مهارتهای خود را بهمراه شماره موبایل ارسال کنید.بعداز بررسی و قبول شرایط همکاری توسط شما میتوانید پروژه های ما را دنبال کرده و برای آنها پیشنهاد قیمت ثبت کنید و با انجام پروژه ها کسب درآمد داشته باشید.

بند شماره ۱: اگر مجری کاری را قبول کند و بعد از طی شدن بخشی یا کل زمان پروژه، آن را به هر دلیلی تحویل ندهد یا اشتباه انجام دهد، سایت این اختیار را دارد تا از وی خسارت ناشی از عدم انجام پروژه را بصورت مستقیم یا غیرمستقیم( پروژه های تسویه نشده همان مجری) دریافت کند.

بند شماره ۲: ارسال اطلاعات تماس به هر طریقی(ارسال در فایل پروژه یا فایل توضیحات یا …)ممنوع است و در صورت مشاهده با شخص خاطی اعم از مجری یا مشتری قطع همکاری می گردد و همیارپروژه حق دارد که هزینه دریافت شده از مشتری یا هزینه پروژه ای که باید به مجری پرداخت شود را بابت این تخلف ضبط نماید.
با تشکر از شما

برای همکاری با همیار پروژه باید چکار کنم؟

  • نام ، نام خانوادگی ، محل سکونت ، مقطع تحصیلی ، دانشگاه محل تحصیل ، شماره تلفن همراه ، شماره تلفن ثابت و رزومه خود را در متن بنویسید. ( از ارسال فایل PDF و Word خودداری نمایید.)
  • منظور از رزومه مهارتها ، نرم افزار ها و مواردی است که در آنها قادر به همکاری هستید و شما در این موارد به طور کامل مسلط می باشید.
  • برای مثال اگر به نرم افزار متلب مسلط هستید و با نرم افزار کتیا نیز آشنایی دارید تنها نرم افزار متلب را قید نمایید. چرا که در ارسال سفارش در مواردی که مسلط نمی باشید، موجب ناامیدی شما و منجر به عدم همکاری خواهد شد.
  • پس از بررسی رزومه شما و درصورت تایید، کار با همیارپروژه را طبق شرایط گفته شده در بالا آغاز خواهید کرد.
  • اطمینان داشته باشید که گروه به درخواست های شما پاسخ خواهد داد (در مواردی به دلیل تعدد درخواست ها ممکن است این امر به چندین روز زمان نیاز داشته باشد.)

چه کسانی رزومه ارسال نکنند!

  • افرادی که دسترسی ثابتی به اینترنت ندارند.
  • افرادی که زمان کافی برای بررسی و انجام سفارش ها ندارند.
  • افرادی که مسئولیت پذیری و تعهد کاری مناسبی ندارند.

رزومه ها را به کجا ارسال کنم؟

همکاری با شما مایه افتخار گروه همیار پروژه شما می باشد. رزومه های خود را با شرایط گفته شده در بالا به آیدی تلگرام مدیر سایت به نشانی @fnalk  ارسال نمایید.

 

                                                                                                                                                              به امید همکاری مستمر و پایدار

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , ,

حق نشر برای همیارپروژه – مرجع اصلی انجام پروژه های برنامه نویسی محفوظ است.