totop

انجام پروژه spss

انجام پروژه spss

گروه همیارپروژه با گزینش نیروهای فعال و متخصص در انجام پروژه spss تلاش به انجام پروژه های علمی، تخصصی رشته اس پی اس اس با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. جهت سفارش پروژه spss خود توضیح پروژه spss خود را به واتساپ شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ یا ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ ارسال کنید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.هزینه انجام پروژه های spss در سایت همیارپروژه عادلانه است.همچنین انجام پروژه نرم افزار spss خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.همیارپروژه به دلیل داشتن ده سال سابقه فعالیت و نماد اعتماد الکترونیک یک سایت معتبر برای انجام پروژه های SPSS می باشد.

همیارپروژه چه پروژه های spss را میتواند انجام دهد؟

  • انجام پروژه های علوم اجتماعی با spss
  • انجام پروژه های داده کاوی با spss
  • انجام پروژه های کمک آموزشی با نرم افزار spss
  • انجام پروژه های تحلیل آماری با spss
spss چیست؟

اس‌پی‌اس‌اس (به انگلیسی: SPSS)،(مخفف: Statistical package for social science) نام یک خانواده نرم‌افزار رایانه‌ای است که شرکت IBM آنرا با قیمتی در حدود ۴۰۰ هزار تومان (صد دلار) عرضه می کند، برای تحلیل‌های آماری به کار می‌رود. «اس‌پی‌اس‌اس» مخفف «بستهٔ آماری برای علوم اجتماعی» است. با توجه به اینکه spss دارای محیطی گرافیکی می باشد و یادگیری آن ساده تر از یادگیری نرم افزار هایی چون متلب است ، طرفداران زیادی در حوزه داده کاوی دارد . همچنین پروژه های داده کاوی اکثرا با این نرم افزار انجام می شوند.

کاربردهای نرم افزار spss

  1. کاربرد در علوم اجتماعی و انسانی: بسترین کاربرد را در این حوزه دارد. بطوریکه پرسشنامه موجود در آن جهت سنجش روابط انسانی و شاخص های اجتماعی بکار میرود. بهترین نرم افزار جهت تجزیه و تحلیل پرسشنامه های طیف لیکرت می باشد که در این حوزه رقیبی ندارد.
  2. کاربرد در اقتصاد: بررسی فرآیندهای زمانی اقتصادی و درک تاثیرات متقابل عوامل اقتصادی بر روی یک عامل و یا بر روی یکدیگر.
  3. کاربرد در پزشکی:  جهت تحلیل نتایج تحقیقات و آزمایش های پژوهشگران این حوزه بکار می رود. با استفاده از آزمون های آماری همانند آزمون t، جداول توافقی، آنالیز واریانس (ANOVA)، آزمون نسبت و…
  4. کاربرد در صنعت: جهت انجام تحقیقات در رشته های مربوط به صنعت و تحلیل نتایج مشاهده ها و اطلاعات.

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه اکسل

انجام پروژه اکسس

انجام پروژه حسابداری

انجام پروژه آمار

انجام پروژه MSP

انجام پروژه ایویوز

برای انجام پروژه spss باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های spss و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه نرم افزار spss را میتوانیم برایتان انجام دهیم. کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های spss، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.

انجام پروژه های کمک آموزشی spss:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به  شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای spss ارائه خواهیم داد.

 

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار spss:

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار spss از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده  spss، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.

چرا پروژه spss خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های spss و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه spss شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!

زمان و کیفیت انجام پروژه spss به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های spss در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

کیفیت در انجام پروژه های spss از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.

مراحل انجام پروژه های spss در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

  1. ارسال پروژه spss خود برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
  2. ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
  3. پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
  4. درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
  5. در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
  6. ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
  7. اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
  8. ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
  9. مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده spss:

موسسه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه spss را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده spss بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید:  نمونه پروژه های آماده spss

نحوه سفارش پروژه spss:

کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه های spss از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

جهت سفارش پروژه spss به لینک زیر مراجعه نمایید :
همچنین می توانید برای ارتباط سریعتر با شماره و آیدی تلگرام زیر تماس حاصل کنید :
 ۰۹۱۱۷۹۸۳۰۹ – آیدی تلگرام : @fnalk

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

3 پاسخ به “انجام پروژه spss”

  1. کریمی گفت:

    با تشکر از شما، تحویل پروژه خیلی به موقع است.

  2. نارسیس گفت:

    با سلام و خسته نباشید.
    هزینه انجام یک کار آماری همراه با تفسیر برای ۳۰۰ پرسشنامه که داری ۳۰ سوال می باشد و نیاز به ورود اطلاعات، آمار توصیفی و استنباطی (آزمون کای اسکور برای ۱۰ متغیر (هر کدام با ۱۰ متغیر دیگر) ) چقدر است؟

    • admin گفت:

      سلام‌لطفا به تلگرام‌ یا واتساپ زیر برای صحبت در مورد جزئیات پروژه تون مراجعه کنید تا بهتون قیمت بدیم:

      ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


حق نشر برای همیارپروژه – مرجع اصلی انجام پروژه های برنامه نویسی محفوظ است.