totop

سفارش انجام و نگارش مقاله

سفارش انجام و نوشتن مقاله

گروه همیارپروژه با گزینش نیروهای فعال و متخصص در انجام مقاله تلاش به ارائه خدمات انجام مقاله کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ، نوشتن مقاله کنفرانسی و همایشی ، نگارش و چاپ مقاله علمی پژوهشی ، تهیه مقاله فوری و نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI رشته های مختلف با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. جهت سفارش مقاله دانشجویی خود موضوع مقاله را به واتساپ شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ یا ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ ارسال کنید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.هزینه نوشتن مقاله در سطوح مختلف در سایت همیارپروژه عادلانه است.همچنین سفارش انجام مقاله مروری خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.همیارپروژه به دلیل داشتن ده سال سابقه فعالیت و نماد اعتماد الکترونیک یک سایت معتبر برای برون سپاری و مشاوره در سفارش نوشتن و انجام مقاله می باشد.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

چه اطلاعاتی برای ثبت سفارش مقاله مورد نیاز است؟

برای ثبت سفارش مقاله اطلاعاتی از قبیل عنوان مقاله ؛ نرم افزار مورد استفاده ، رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی ، مهلت انجام مقاله ، فایلهای مورد نیاز ، شماره تماس و توضیحات کامل کار نیاز است که میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید.

مدت زمان بررسی سفارش مقاله چقدر است؟

بررسی موضوع و مشخصات مقاله شما از ۱ تا ۵ ساعت نهایتا مورد بررسی قرار میگیرد و قیمت کارشناسی شده به شما اعلام می شود.درصورت فورس و فوری بودن سفارش مقاله شما این زمان بررسی کمتر خواهد شد.

هزینه و نحوه قیمت دهی یا تعرفه برای نگارش مقاله چگونه تعیین می شود؟

قیمت دهی در سایت همیارپروژه بصورت مناقصه ای انجام می شود.به این معنی که مقاله شما برای ده ها نویسنده مقاله که رزومه درخشانی دارند ارسال شده و کمترین قیمت اعلامی از سمت یک مجری مطمئن به شما اعلام میگردد. هزینه پذیرش مقاله به همین دلیل در کمترین حالت ممکن به کارفرمای محترم اعلام می شود.

زمان و تضمین کیفیت انجام مقاله به چه صورت خواهد بود؟

انجام مقاله در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود. چاپ و نگارش مقاله به عوامل زیادی بستگی دارد از ژورنال خارجی مدنظر مقاله و یا ژورنال مورد تایید وزارت علوم یکی از اصلی ترین آن هاست. به‌عنوان مثال چاپ و نگارش مقاله ISI  زمان بیشتری نسبت به سایر انواع مقاله دارد. زمینه و گرایش تحصیلی از دیگر نکات مهم است.ما برای تضمین کیفیت برای انجام نگارش مقاله به شما نمونه کارهایی را ارائه خواهیم داد تا متوجه سطح توان تیم ما شوید و با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید.در صورت درخواست شما فیلم توضیح کامل مقاله برای شما ارسال می گردد.چاپ مقاله اگر توسط ما تضمین شود برای شما قرارداد نیز تهیه و ارسال می گردد.

چه کارشناسی نوشتن مقاله شما را انجام خواهد داد؟

مجری یا کارشناسی که انجام مقاله شما را بعهده می گیرد حتما از قبل توسط سایت تایید شده و این تاییده به دلیل رزومه خوب و انجام مقاله های متعدد است.همیارپروژه هرگز مقاله شما را به مجریان تازه کار واگذار نخواهد کرد.کار توسط اساتید و یا دانشجویان بهترین دانشگاه های کشور در حوزه ها و رشته های مختلف انجام خواهد شد.

چطور میتوانم به سایت همیارپروژه برای انجام مقاله خود اعتماد کنم؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۱۰ ساله در انجام و نوشتن مقاله و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ مطمئن ترین گزینه برای سفارش مقاله شما عزیزان می باشد. همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.مشاوره نگارش ، پذیرش و چاپ مقاله جز مهمترین وظایف همیارپروژه است که میتوانید از راه های گفته شده با ما ارتباط بگیرید تا خدمت لازم به شما ارائه گردد.

چطور می توانم نمونه مقالات انجام شده در سایت همیارپروژه را ببینم؟

موسسه همیارپروژه تاکنون صدها مقاله را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان مقاله آماده بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: مقالات آماده

گارانتی در انجام مقاله :

همیارپروژه بعداز تحویل مقاله نیز به شما فرصت بررسی می دهد تا هر گونه مشکل و ایرادی و ابهامی در کار مشاهده کردید آن را برای ما ارسال کنید تا سریعا برطرف گردد.ما تا رفع کامل ایرادات مقاله در زمان پشتیبانی در کنار شما خواهیم بود.شما در ساعات کاری سایت (۸ تا ۲۳) میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ ، ایتا ، روبیکا و یا تماس تلفنی با ما برای رفع ایرادات مقاله نگارش شده خود در ارتباط باشید.انجام مقاله تضمینی نیز جزئی از تعهداتی است که همیارپروژه به شما ارائه می دهد.

انجام مقاله در همه مقاطع تحصیلی:

گروه همیارپروژه با توجه به اینکه با متخصصین زیادی در سراسر کشور همکاری داشته و تاکنون هزاران مقاله را با موفقیت به اتمام رسانده است می تواند هر نوع مقاله ای را که در حوزه های مختلف است به عهده بگیرد و بصورت تضمینی کار را برایتان انجام دهد.این مقاله ها میتوانند در مقطع کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری باشند.پس نگران سختی کار خود نباشید.

پس خدمات همیارپروژه برای مقاطع زیر امکان پذیر می باشد :

انجام مقاله کاردانی

انجام مقاله کارشناسی

انجام مقاله کارشناسی ارشد

انجام مقاله دکتری

سفارش، نگارش و چاپ مقاله (همایشی، کنفرانسی، علمی پژوهشی، ISC، ISI) :

سایت همیارپروژه انجام دهنده مقالات دانشجویی آمادگی دارد تا علاوه بر نگارش مقاله در سطوح مختلف در گرفتن پذیرش و چاپ مقاله شما نیز به شما یاری رساند.این کار میتواند روی مقاله خودتان صورت پذیرد و یا صفر تا صد آن(نگارش تا اخذ پذیرش) توسط ما انجام شود.نگارش و چاپ مقاله از جمله خدماتی است که توسط نویسندگان همیارپروژه انجام می شود.خدمات مقاله در تمامی رشته ها صورت می پذیرد.

مواردی که ما میتوانیم به شما در انجام آن به شما کمک کنیم عبارتند از :

نگارش و چاپ مقاله کنفرانسی

نگارش و چاپ مقاله همایشی

نگارش و چاپ مقاله علمی ترویجی

نگارش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

نگارش و چاپ مقاله ISC

نگارش ، پذیرش و چاپ مقاله ISI

نگارش ، پذیرش و چاپ مقاله SCOPUS 

مشاوره و انجام مقاله های انگلیسی و عربی

انجام ویرایش مقاله برای ارسال به مجلات داخلی و خارجی

انجام صفر تا صد مقاله از قبیل تعیین موضوع ، نگارش و اخذ پذیرش و چاپ

چاپ مقالات بین المللی

 انجام نگارش و چاپ مقاله تحلیلی

انجام نگارش و چاپ مقاله توصیفی 

انجام نگارش و چاپ مقاله

عوامل موثر در تعیین هزینه انجام مقاله :

قیمت یا هزینه انجام مقاله با توجه به عوامل زیر ممکن است متفاوت باشد:

  • موضوع مقاله
  • تعداد رفرنس های (منابع) درخواستی برای مقاله
  • زمان و مهلت انجام مقاله
  • تعداد صفحات مقاله
  • زبان نگارش مقاله
  • رشته و گرایش تحصیلی دانشجو
  • مقاله مربوط به واحد درسی باشد یا مقاله مرتبط با پایان نامه یا تز
  • سطح مقاله (کلاسی ، کنفرانسی یا همایشی ، علمی ترویجی ، علمی پژوهشی ، ISI)

انجام مقاله به زبان انگلیسی :

تیم همیارپروژه آماده قبول سفارش و انجام مقاله به زبان انگلیسی است.شما عزیزان هر حوزه ای که مدنظر داشته باشید می توانید مقاله خود را به ما بسپارید تا به زبان انگلیسی و یا فارسی به شما تحویل دهیم.

خدمات مشابه همیارپروژه:

ترجمه مقاله انگلیسی

ترجمه تخصصی متن آنلاین

انجام پروژه اندنوت

انجام پروژه طراحی جلد کتاب

ترجمه مقاله و کتاب

انجام پروژه درس روش تحقیق

انجام پروژه پاورپوینت

انجام پروژه لاتکس

انجام مقاله با قیمت مناسب :

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه ارائه مقاله ارائه خواهیم داد.قیمت در سایت همیارپروژه بصورت مناقصه ای تعییین می گردد به همین خاطر شما کمترین قیمت ممکن را از ما دریافت خواهید کرد.

مقاله چیست؟

مقاله یک تحقیق علمی برای شفاف کردن یک موضوع و پرداختن در رابطه با کارهای علمی انجام شده در رابطه با آن است که در آن گاهی دست به داده ایده و نوآوری نیز زده می شود. فرمت بندی مقاله که باید حتما توسط نویسنده رعایت گردد.نوشتن مقاله کارشناسی ارشد و انجام مقاله دکتری یکی از مهترین موارد برای کسب تجربه و رزومه علمی برای دانشگاه و مراکز علمی می باشد.شما همچنین در نگارش مقاله در رابطه با موضوعی جدید که میخواهید برای پایان نامه خود احتمالا از آن کمک بگیرید تحقیق میکنین و پیشینه تحقیق در رابطه با آن موضوع را جمع آوری میکنین و نهایتا به یک ایده پیشنهادی برای پایان نامه میرسید.

مهارت های لازم در نوشتن مقاله : 

برای نوشتن و انجام یک مقاله حرفه ای نیاز است که شما در ابتدا از موضوعی که میخواهید در رابطه با آن تحقیق کنید آگاهی داشته باشید.به این منظور باید مقالات فارسی و انگلیسی را در آن حوزه مطالعه کرده و تسلط کاملی نسبت به تحقیق خود بدست آورید.این کار نیاز به ترجمه مقالات مختلف برای فهم بیشتر موضوع مقاله دارد و بعداز آن باید به جمع آوری اطلاعات مفید از همین مقالات بپردازید و آن را در مقاله خود بگنجانید.و نهایتا باید بتوانید بخوبی ایده پردازی کنید و نتیجه خوبی را به مخاطب ارائه دهید.شما باید در حوزه ویراستاری مقاله نیز مهارت داشته باشید تا بتوانید به فرمت مجله و همایش مقاله را تنظیم کنید.

بخش های مختلف مقاله ارشد :

۱-عنوان مقاله : در این بخش عنوان و موضوع اصلی مقاله در تیتر قرار میگیرد.و زیر آن نیز اسامی نویسندگان مقاله درج می گردند.

۲- چکیده مقاله : در این قسمت باید یک مقدمه در رابطه با موضوع مقاله خود بنویسید و خیلی خلاصه بیان کنید که به دنبال چه هستید و نهایتا چه نتیجه ای میخواهید از این تحقیق بگیرید.

۳- مقدمه مقاله : در این قسمت یک مقدمه در رابطه با موضوع و هدف مقاله درج می گردد.

۴- بدنه اصلی مقاله : در این بخش باید شما روش انتخابی خود برای انجام مقاله را مشخص کنید و داده های موردنیاز را تشریح نمایید تا مخاطب متوجه مواردی که میخواهید بررسی کنید بشود.

۵- نتیجه گیری : در این بخش شما نتیجه بحث در رابطه با موضوع خود و مقالات قبلی را بیان می کنید.

۶- مراجع و منابع استفاده شده در مقاله :در انتهای مقاله مثل هر مقاله یا تحقیق دیگر شما منابع و رفرنس های اسفاده شده را درج میکنید.

نکات و توصیه‌های مهم در نگارش و چاپ انواع مقاله :

در این بخش می‌خواهیم به برخی از نکات و توصیه‌های مهم برای انجام مقاله اشاره کنیم:

  • ابتدا هدف خود را از نگارش یک مقاله مشخص کنید.به این معنی که وقتی هنوز یک مقاله در سطح همایش ننوشته اید به یک بار به فکر نگارش مقاله isi نباشید.حتما میزان تخصص خود را بسنجید و بصورت مرحله ای سطح مقاله خود را بالا ببرید.
  • قبل از نگارش مقاله موضوع را در مراکز مختلف جستجو کنید تا مطمئن شوید که این موضوع تکراری و کپی نباشد.
  • از افراد مجرب و نویسندگان حرفه ای در این حوزه برای مقالات اول خود کمک بگیرید.این کار باعث بالا رفتن شانس پذیرش مقاله شما در مجلات معتبر میگردد
  • همواره از مراجع بروز و مقالاتی که سایتیشن زیادی در حوزه های مختلف به آنها شده برای مقالات خود استفاده کنید.
  • سعی کنید به مقاله خود از مقالات معتبر دیگر سایت دریافت کنید.برای انجام سایتیشن مقاله نیز می توانید از تیم همیارپروژه کمک بگیرید.
  • زمانی که مقاله را برای مجله ای ارسال می کنید سعی کنید که به ریوایزها به دقت پاسخ دهید تا مقاله شما سریعتر مورد پذیرش قرار گیرد.جهت انجام ریوایز مقاله نیز میتوانید از نویسندگان ما مشاوره دریافت نمایید.

استخراج و چاپ مقاله از پایان‌نامه : 

اگر شما یک پایان نامه خوب و با کیفیت نوشته باشید میتوانید از آن مقاله خوبی را در سطوح مختلف استخراج نمایید.مقاله استخراج شده از پایان نامه می توانید مقاله کنفرانسی ، مقاله علمی پژوهشی و یا مقاله isi شود.برای مشخص شدن اینکه چه مقاله ای میتوان از پایان نامه خود استخراج کنید کافیست برای ما فایل پایان نامه را ارسال کنید تا مشاوره لازم در این حوزه به شما ارائه گردد.

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله : 

اغلب دانشجویان تجربه کافی برای پیدا کردن ژورنال مناسب برای مقاله خود را ندارد و نیاز است در این حوزه با اساتید خود و یا مراکز انجام مقاله مشورت نمایند.بسیاری از مجلات و ژورنال ها معتبر نبوده و باعث تلف شدن زمان و ارزش مقاله شما می گردند.برای اخذ مشاوره در این حوزه می توانید با ما در تماس باشید.

فرمت فایل تحویلی مقاله به کارفرمای گرامی چیست؟

فرمت بندی مقاله نوشته شده به خواست دانشجو تعیین میگردد.مثلا میتواند بصورت فایل ورد تحویل داده شود و یا برای ارائه بصورت فایل پاورپوینت تهیه شود.شما مشتری گرامی میتوانید هم بصورت ورد و هم پاورپوینت کار را از ما دریافت کنید که برای ان منظور نیاز است در سفارش مقاله رشته خود این مورد را ذکر نمایید.

نحوه انتخاب موضوع مقاله کارشناسی ارشد رشته :

اگر موضوعی را استاد شما به شما پیشنهاد داده باشد آن را به ما اطلاع میدهید و طبق همان موضوع برایتان مقاله درخواستی انجام می شود.اما اگر موضوعی در اختیار ندارید نویسندگان ما به شما موضوعاتی را پیشنهاد می دهند که به استاد خود ارائه دهید و درصورت موافقت همان موضوع برایتان نگارش گردد.

انجام مقاله ارشد :

انجام مقاله ارشد از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه مشاوره انجام مقاله برای پایان نامه و تز، از شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد و کار را مرحله به مرحله به شما تحویل می دهد و بعداز تایید هر مرحله سراغ مرحله بعدی خواهد رفتودر طول انجام پروژه اگر اصلاحی نیاز باشد با درخواست کارفرما انجام خواهد شد.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

چگونه یک مقاله نویس را در همیارپروژه استخدام کنیم؟

برای استخدام و واگذاری یک مقاله به یک نویسنده در سایت همیارپروژه باید ابتدا توضیحات را برای اپراتور سایت ارسال کنید و اپراتور سایت بهترین محقق را بهمراه بهترین قیمت برای کارتان درنظر می گیرد و مسئولیت کار را به ایشان واگذار میکند.در واقع شما با این کار یک نویسنده مورد تایید سایت را با نظارت سایت استخدام نموده اید که می تواند برای بالا بردن موفقیت انجام مقاله شما بسیار تاثیرگذار باشد زیرا ما کار را به شخصی میسپاریم که صدها مقاله موفق در سایت ما داشته است و تضمین انجامش را در واقع به سایت همیارپروژه سپرده اید.هزینه استخدام یک مقاله نویس نیز در کمترین حالت ممکن به شما اعلام خواهد شد.

مشکلات دانشجویان در انجام مقاله : 

اغلب دانشجویان به دلیل پیچیدگی های زیاد درس ها و مباحث نگارش مقاله با انجام مقاله آن نیز مشکل دارند.چون به ناگاه با مباحثی آشنا می شوند که قبل از آن خیلی در مورد آن پرداخت نشده بود.علی الخصوص زمانی که این مقاله علمی پژوهشی باشد که مشکل را دو چندان می کند.به همین خاطر برای اینکه بتوانند به مرور انجام مقاله دانشجویی خود را خودشان انجام دهند نیاز به کسب مهارت و تجربه دارند.نمونه مقالات نگارش شده میتواند کمک بسیاری به آنها نماید.ما در همیارپروژه سعی میکنیم که مقاله ها را بصورت آموزشی به دانشجویان ارائه دهیم تا علاوه بر انجام مقاله یادگیری آن هم برای دانشجو آسان گردد.

انجام مقاله های دانشجویی و دانشگاهی : 

همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص برای انجام سفارش مقاله دانشجویی میتواند بصورت آموزش مجور و تضمینی کارها را به شما تحویل دهد و بعداز تحویل نیز تا رفع کامل ابهامات و ایرادات در کنارتان باشد.این مورد جز وظایف ذاتی سایت همیارپروژه است که سعی در گسترش فرهنگ یادگیری و افزایش سواد عمومی جامعه می نماید.مراحل نگارش انجام مقاله های دانشجویی در سایت همیارپروژه بعد از سفارش آن تشریح می گردد. انجام جدیدترین مقالات جز تعهدات ما به کارفرمایان گرامی می باشد.تعرفه انجام مقاله هم براساس بضاعت دانشجو تعیین می شود.

استفاده از بروزترین منابع در انجام مقاله :

ما در همیارپروژه همواره به این نکته توجه داریم که از منابع و رفرنس های بروز و جدید برای نگارش مقاله استفاده کنیم.استفاده از رفرنس های فارسی و انگلیسی مربوط به دو سه سال گذشته باعث بروز بودن مطالب و تحقیق شما می گردد و میتواند در ارائه بهتر مقاله شما بسیار کمک کننده باشد.ترجمه مقالات انگلیسی بروز در حوزه ای که میخواهید مقاله شما انجام شود یکی از کارهایی است که در همیارپروژه ضرورت دارد.

اهمیت نوشتن مقاله ارشد : 

اهمیت نوشتن مقاله برای دانشجویان بسیار زیاد است زیرا با نحوه پژوهش و تحقیق برای انجام پایان نامه خود آشنا می شوند.به این دلیل که در مقاله رشته بصورت خلاصه شما با اجزای تحقیق و پژوهش و نحوه بدست آوردن داده ها و اطلاعات آن آشنا می شوید و این در تحقیقات آینده نیز به شما بسیار کمک میکند.

ویژگی های یک مقاله خوب و با کیفیت : 

یک مقاله خوب باید دارای یک فرمت و نظم منسجم باشد.به این معنی که مطالب به راحتی قابل فهم توسط هر شخصی بوده و نیاز به تفسیر و تحلیل بیشتر نداشته باشد.انجام مقاله یا انجام سمینار خوب و با کیفیت قطعا باید دارای منابع بروز و خارجی نیز باشد.نمیتوان یک مقاله با منابع قدیمی را برای ارائه مفید دانست.

سفارش چاپ و نگارش و انجام مقاله :

همیارپروژه در زمینه چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی فعالیت دارد. در نتیجه شما برای سفارش انواع مقاله از قبیل موارد زیر می‌توانید اقدام نمایید:

• سفارش مقاله کلاسی

• سفارش مقاله آی اس آی isi

• سفارش مقاله مروری

• سفارش مقاله غیر مروری

• سفارش تحلیلی

• سفارش همایشی

• سفارش کنفرانسی

• سفارش علمی پروزهشی

• سفارش ویرایش فوری مقاله

چگونه یک مقاله نویس (نویسنده مقاله) حرفه ای شویم ؟

برای اینکه بتوانید یک نویسنده مقاله عالی باشید باید نکاتی را رعایت کنید.اول اینکه باید یک مترجم قهار باشید زیرا اغلب مطالب علمی از مقالات انگلیسی برداشت می شوند.به همین دلیل انجام مقاله حرفه ای باید توسط یک مترجم حرفه ای صورت پذیرد.بعداز آن باید فرمتها و قالب های مختلف نگارش مقاله را ببینید و طبق آن نگارش مقاله خود را انجام دهید.سرعت عمل در نگارش بسیار مهم و صروریست.عدم کپی برداری از محتوای اینترنتی و مقالات و یادگیری بازنویسی مطالب مهم علمی و رفرنس دهی دقیق باعث بالا رفتن کیفیت نوشتن مقاله شما می گردد.

در ادامه برجسته ترین خدمات همیارپروژه در زمینه نگارش و چاپ مقاله و سایر خدمات آن معرفی شده است. از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

انواع مقاله شامل چه مواردی هستند؟

انجام مقاله کلاسی 

انجام مقاله مروری 

انجام مقاله برای همایش ها و کنفرانسها

انجام مقاله برای دانشگاه

انجام مقاله برای پروژه پایانی ارشد و دکتری

انجام مقاله برای مجلات داخلی (علمی پژوهشی داخلی)

انجام مقاله برای مجلات ISC

انجام مقاله برای مجلات خارجی ISI

انجام فرمت بندی انواع مقاله 

مقاله علمی پژوهشی چیست ؟

مقاله علمی پژوهشی به مقاله‎‌ای گویند که در نگارش آن به جای پرداختن به نتایج تحقیقات پیشین در زمینه تحقیقاتی، به داشتن یک ایده نو و نوآوری نسبت به تحقیقات پیش پرداخته شده باشد. در واقع مقاله پژوهشی به مقاله بیس یا پایه‌ای اطلاق می‌شود که برای نگارش آن از داده‌های خامی که خود محقق آن‌ها را به دست آورده است، استفاده شده باشد. مقاله علمی پژوهشی بر روی تجزیه و تحلیل و هم‌چنین تفسیر این داده‌ها شکل گرفته است و روی تجزیه اطلاعات کسب شده از تحقیقات پیشین تمرکزی ندارد.

مقاله مروری چیست؟

مقاله مروری در واقع به مقاله ای گفته می شود که در یک موضوع علمی، پیشینه را چک می نماید وبه برسی اکثرمقالاتی که در آن زمینه کار شدند خواهد پرداخت.

مقاله کنفرانسی : 

کنفرانس جایی است که بسیاری از محققان، اساتید و دانشگاهیان در آن گرد هم جمع می‌شوند و درباره یک موضوع علمی و تحقیقاتی بحث و گفتگو می­کنند.

در مقالات کنفرانسی معمولا ایده‌هایی مطرح می‌شود که هنوز به‌خوبی و با جزئیات به آنها پرداخته نشده‌ و با مقالات و دستاوردهای موضوعی مشابه مورد مقایسه قرار نگرفته‌اند. البته مقالات کنفرانسی به جز ارائه به شکل شفاهی در کنفرانس‌ها به صورت پوستر یا در قالب بحث‌ و گفت‌وگو در جریان رویداد کنفرانس هم مطرح می‌شوند.

چگونه تشخیص دهیم یک مقاله یا ژورنال ISI می باشد؟

به علت اینکه اکثر مقالات در ژورنال ها و کنفرانسهای متفاوتی چاپ می شوند بهتر است در مورد کیفیت آنها اطلاعاتی اشته باشید.به همین دلیل ما نکاتی را در ادامه برای شما گردآوری نموده ایم.آنها را مطالعه نمایید.

 شاخص ایمپکت فاکتور :

تعداد مقاله های شما و ژورنالی که مقالات شما در آن به چاپ رسیده است، معیار ارزشیابی شما در روند پذیرش شما در مراکز علمی خارج از کشور می باشد. به همین دلیل سعی کنید که مقالات خود را به کنفرانسها و ژورنالهایی که از نظر کیفی در سطح بالاتری می باشند  ارسال نمایید.

Impact Factor درواقع میزان تأثیری می باشد که یک مقاله بر مقالات بعدی خواهد گذاشت. Impact Factor که به‌اختصار به آن IF می‌گویند شاخصی کمّی می باشد که میزان ارجاع (رفرنس دهی) به مقالات یک ژورنال را به نمایش می گذاردد. ایمپکت فکتور نشان می‌دهد که به یک مقاله منتشرشده، چند بار رجوع شده است؛ نسبت میزان عددی استنادها به تعداد مقالات چاپ‌شده در یک سال در یک ژورنالرا با این نماد به نمایش می گذارند.

 نگارش مقاله ISI :

 مهم ترین بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله ISI و یا نگارش و ویرایش مقاله ISI شما می باشد. زیرا اشتباهاتی در ترجمه اصطلاحات علمی، لغات کلیدی و ترجمه های نامفهوم سبب رد و عدم پذیرش شما در همان ابتدا خواهد شد. بنا براین سعی کنید تا از مترجمی خبره در همان حیطه رشته تحصیلی خود بهره ببرید تا مشکلی پیش نیاید.

گروه همیارپروژه آماده پذیرش نگارش مقاله شما توسط بهترین نویسندگان مقاله کشور می باشد.جهت مشاوره به تلگرام و یا واتساپ شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ پیام دهید.

اطمینان از کیفیت انجام مقاله :

با توجه به اینکه نوشتن مقاله توسط متخصصین و استاتید در همیارپروژه انجام میشود، که تجریه چندین ساله در انجام پروژه دارند اطمینان در نوشتن یک مقاله با کیفیت از اهداف اصلی گروه همیارپروژه می باشد.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

ویرایش و انجام کلیه اصلاحات انواع مقاله :

اگر مقاله ای را نوشته اید و نیاز به اصلاح و ویرایش دارد ما میتوانیم نگارش مقاله ، ادیت و ویرایش مقاله ، ویرایش فنی مقالات رشته ، ویرایش نیتیو مقالات  ، ویرایش ادبی مقالات و  تایپ، حروف چینی و صفحه آرایی مقالات را برای اکسپت تضمینی مقاله برای شما انجام دهیم.

نحوه پیدا کردن موضوعات جدید برای نگارش مقاله :

برای پیداکردن موضوع برای نگارش مقاله ، روش های زیادی وجود دارد. از مهمترین آن ها عبارتند از:

  • مشورت با استاد راهنما و مدیرگروه دانشگاه
  • استخراج مقاله از پایان نامه رشته
  • مطالعه مقالات برتر منتشر شده در سال های اخیر
  • گرفتن مشاوره از کارشناسان همیارپروژه جهت پیشنهاد موضوع مقاله

نحوه اطمینان از تکراری نبودن موضوع برای نگارش مقاله  :

مراکز و پایگاه های زیادی برای استعلام موضوع انتخابی موجود هستند که میتوان از طریق آنها از تکراری نبودن موضوع مقاله مطمئن شد.در بین سایتهای فارسی سایت ایرانداک برای بررسی موضوع مقاله و پایان نامه و میزان مشابهت یابی آنها استفاده می گردد.سایتهای خارجی زیادی هم برای بررسی موضوع به زبان انگلیسی برای مقاله نیز موجود هستند که با یک سرچ در گوگل قابل مشاهده هستند.

انجام تحقیق :

یکی دیگر از نیازهای دانشجویان و محققین علاوه بر نگارش مقاله نیاز آنها به انجام تحقیق است.این تحقیق ها معمولا فرمت خاصی دارند و باید طبق همان فرمت و قالب انجام شوند.تعداد صفحات ، تعداد رفرنس ها ، تعداد کلمات ، فونت نگارش ، اندازه کلمات و … مواردی است که باید در نگارش تحقیق دانشجویی رعایت گردد.

سفارش مقاله با آموزش کامل : 

مقاله نوشته شده توسط سایت همیارپروژه درصورت درخواست کارفرما در ابتدای کار بهمراه آموزش و توضیح ارائه می گردد.یعنی میتوانیم یک فیلم یا ویس برای توضیح بهتر چیزی که نوشته شده نیز به شما تحویل دهیم.

ضمانت در نوشتن مقاله با کیفیت :

مقاله نوشته شده در همیارپروژه بهمراه ضمانت و گارانتی نیز می باشد.به این معنی که بعداز تحویل مقاله به شما فرصت بررسی داده می شود تا اگر ایراد یا مشکلی توسط شما یا استادتان از کار گرفته شد برای شما مرتفع می شود تا اگر ایراد و اصلاحی نیاز است برطرف شده و منجر به پذیرش و چاپ مقاله شما گردد.این کار برای چاپ و نگارش مقاله ISI بسیار با اهمیت است.

قیمت سفارش انجام مقاله چقدر است و چگونه تعیین می شود ؟

همیارپروژه یک وب سایت مناقصه ای است.یعنی با داشتن صدها مجری متخصص برای سفارش پروژه مقاله بهترین قیمت را بر اساس رزومه مجری و زمان پروژه برای کارفرمای گرامی انتخاب می کند و درصورت موافقت هزینه توسط کارفرما پروژه را به مجری می سپارد و آن را مدیریت می کند تا رضایت مشتری عزیز را کسب نماید.تعرفه چاپ و انجام مقاله در همیارپروژه منصفانه و توافقی تعیین می گردد.

انتخاب بهترین نویسنده برای انجام مقاله :

مهمترین بخش سفارش انجام مقاله شما انتخاب یک نویسنده کاربلد و حرفه ای مقاله در رشته با توجه موضوع و شرایط پروژه شما می باشد.ما به دلیل داشتن صدها مجری متخصص مقاله در مباحث و حوزه های مختلف و همچنین تجربه چندین ساله کار با نوسیندگان و مجریان مقاله می دانیم که پروژه شما را کدام محقق قادر به انجام آن است و نیازی به آزمون و خطای انجام پروژه توسط سایر محققین نیست.پس مطمئن باشید بهترین محقق و در عین حال کمترین قیمت پیشنهادی را برای کارتان درنظر خواهیم گرفت.

تضمین پشتیبانی بعد از انجام مقاله :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام مقاله تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه مقاله است.همیارپروژه بعد از انتخاب بهترین نویسنده (مجری) برای پروژه مقاله پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت مقاله قرار می دهد.بعداز انجام مقاله و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از مقاله تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.

قبول سفارش انجام مقاله فوری : 

نگارش و چاپ فوری مقاله درصورتی امکان پذیر است که نویسنده یا نویسنده هایی از همیارپروژه مقالات آماده به چاپی را در اختیار داشته باشند که فقط نیاز به اضافه کردن اسم شما و یا فروش کامل آن به شما باشد که اغلب موارد ما چنین مواردی را داریم و میتوانیم به شما پیشنهاد دهیم.برای سفارش به پشتیبانی سایت از راه های گفته شده پیام دهید.

شانس بالارفتن آینده شغلی بهتر با نگارش و چاپ مقاله : 

داشتن مقاله علمی پژوهشی میتواند در زمان انجام مصاحبه دکتری و همچنین مصاحبه برای استخدام بسیار تعیین کننده باشدمقاله برای مصاحبه کاری یا مقاله برای استخدام حتی در خارج از کشور بسیار تعیین کننده بوده و به نوعی باعث اعتماد شرکت ها به توانایی علمی شما می گردد.

ارتباط مهاجرت تحصیلی با نگارش و چاپ انواع مقاله :

مقاله برای مهاجرت تحصیلی یکی از مهمترین مواردی است که دانشجویان بسیاری در کشور به دنبال آن هستند. داشتن مقاله isi میتواند به شما در گرفتن اپلای در دانشگاه های مطرح خارج از کشور نیز بسیار یاری رساند.در واقع چاپ یکی از مهمترین اهداف دانشجویان برای چاپ مقاله بهبود رزومه خود و بالا بردن شانس برای گرفتن پذیرش است.اهمیت مقاله ISI برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های خارجی بسیار بالاست و اغلب دانشجویان ارشد و دکتری به داشتن چنین مقالاتی برای تقویت رزومه خود نیاز دارند.

برخی از مواردی که در گرفتن پلای از دانشگاه های خارجی از طریق پذیرش مقاله کمک کننده هستند عبارتند از :

انجام مقاله در کنفرانس های بین المللی 

 انجام مقاله isi 

انجام مقاله اسکوپوس 

مشارکت در چاپ مقاله ISI : 

بسیاری از دانشجویان و اساتید که در حوزه نگارش مقاله فعال هستند برای کاهش هزینه های خود و همچنین کسب درآمد حاضر هستند تا مقاله خود را با دیگران سهیم شوند.در این حالت شما میتوانید بر حسب اینکه نام تان بعنوان چندیمن نویسنده در مقاله درج شود هزینه ای را با نویسنده توافق کنید.این خدمت در همیارپروژه به شما ارائه می گردد.برای کسب اطلاع دقیق از هزینه ها به پشتیبانی سایت پیام دهید.

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده مقاله : 

سفارش انجام مقاله شما از طریق تلگرام ، واتساپ ، ایتا ، روبیکا یا ایمیل خواهد بود و پیگیری شما نیز از طریق همین شبکه های اجتماعی میسر می باشد.جهت سفارش و پیگیری میتوانید به همین پیامرسان ها به شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ اقدام نمایید.

بهترین موسسه و سایت برای سفارش انجام و نوشتن مقاله :

برای انتخاب یک سایت و مرکز معتبر باید نکاتی را درنظر بگیرید.این نکات عبارتند از داشتن مجوزهای فعالیت از مراکز دولتی را داشته باشد.داشتن نماد اعتماد الکترونیک میتواند تا حد زیادی خیال شما را از سایتی که میخواهید کار را به آن بسپارید راحت نماید.سابقه فعالیت ، تعداد پروژه های انجام شده و نظرات کاربران نیز به شما در انتخاب یک مرکز معتبر برای برون سپاری نگارش و چاپ مقاله خود یاری خواهد رساند.

قوانین نوشتن و چاپ انواع مقاله : 

نوشتن هر مقاله ای از قوانین و قواعد مجله ای که قرار است برای آن ارسال شود را باید رعایت کند.در غیراینصورت مقاله مورد پذیرش واقع نمی شود و برای اصلاح به نویسنده برگشت داده خواهد شد.پس حتما بعداز نگارش مقاله فرمت و قوانین مجله ای که قرار است برای آن مقاله خود را ارسال کنید را مشاهده نمایید.

انجام مقاله در سراسر ایران و جهان : 

به دلیل اینکه همه مقالات در سایت همیارپروژه بصورت آنلاین انجام می شود پس ما قادریم هر نوع مقاله ای را که بتوان بصورت آنلاین تحویل داده را در سراسر ایران و جهان قبول کرده و انجام دهیم.مهم نیست ساکن کجا هستید مهم این است که بتوانید موضوع و مشخصات مقاله خود را به ما برسانید تا برای شما بهترین مجری و قیمت را نگارش مقاله پیشنهاد دهیم.پس اگر در تهران ، اصفهان ، گیلان ، مازندران ، سیستان و بلوچستان ، مشهد ، قم ، همدان ، لرستان ، بوشهر ، شیراز ، تبریز ، و … هستید و یا در آمریکا ، کانادا ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان و … ما میتوانیم به شما خدمات نگارش و چاپ مقاله را ارائه دهیم.

چرا به مشاوره نگارش و چاپ انواع مقاله نیاز داریم؟

اگر تجربه ای در حوزه نگارش مقاله و ارسال آن به همایش و یا مجلات داخلی و خارجی ندارید بهتر از اگر خودتان هم میخواهید آن را انجام دهید حتما از اشخاص دارای تجربه مشاوره بگیرید.در این صورت میتوانید با اطلاعات کافی اقدام به نگارش و چاپ مقاله نمایید.ما در همیارپروژه آماده ارائه مشاوره در حوزه نوشتن مقاله و خدمات ارائه پذیرش و چاپ آن به شما عزیزان هستیم.

چگونه بعنوان یک نویسنده یا فریلنسر مقاله با همیارپروژه همکاری کنیم؟

اگر شما یک نویسنده حرفه ای در حوزه نگارش مقاله هستید و رزومه خوبی در این حوزه دارید میتوانید به آیدی تلگرام @fnalk درخواست همکاری خود را ارسال کنید.بعداز بررسی درخواست همکاری برای نویسندگی مقاله و رزومه شما و درصورت تایید همکاری شما با ما آغاز خواهد شد.قبل از ارسال رزومه و درخواست خود شرایط همکاری با سایت همیارپروژه را مطالعه نمایید.

مراحل سفارش انجام نگارش مقاله در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

  1. ارسال موضوع و مشخصات مقاله برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
  2. ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
  3. پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
  4. درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
  5. در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
  6. ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
  7. اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
  8. ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
  9. مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نحوه سفارش نوشتن مقاله :

کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام مقاله از ابتدا تا انتهای سفارش پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

جهت سفارش مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید :
همچنین می توانید برای ارتباط سریعتر با شماره و آیدی تلگرام زیر تماس حاصل کنید :
 ۰۹۱۱۷۹۸۳۰۹ – آیدی تلگرام : @fnalk

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


حق نشر برای همیارپروژه – مرجع اصلی انجام پروژه های برنامه نویسی محفوظ است.