totop

انجام پروژه FPGA

انجام پروژه FPGA با قیمت مناسب

گروه همیارپروژه با داشتن صدها مجری توانمند در حوزه انجام پروژه FPGA (اف پی جی ای) ، آماده است تا پروژه FPGA (تراشه نیمه رسانای قابل برنامه ریزی) شما عزیزان را با کیفیتی عالی و بصورت تضمینی انجام دهد.جهت سفارش پروژه FPGA با شماره های ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ – ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ تماس بگیرید و یا به واتساپ این شماره پیام دهید و یا از طریق آیدی تلگرامی @fnalk پروژه اف پی جی ای خود را برای ما ارسال کنید.قیمت انجام پروژه های FPGA در سایت ما منصفانه و عادلانه است.همچنین سفارش انجام پروژه FPGA (مدار مجتمع دیجیتال برنامه‌پذیر) خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.همیارپروژه به دلیل داشتن ده سال سابقه فعالیت و نماد اعتماد الکترونیک یک سایت معتبر برای برون سپاری و مشاوره در سفارش و انجام پروژه FPGA می باشد.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

 

 چه اطلاعاتی برای ثبت سفارش پروژه FPGA مورد نیاز است؟

برای ثبت سفارش پروژه FPGA  اطلاعاتی از قبیل عنوان پروژه ، نرم افزار مورد استفاده ، رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی ، زمان پروژه ، فایلهای مورد نیاز ، شماره تماس و توضیحات کامل کار نیاز است که میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید.

مدت زمان بررسی پروژه دستگاه FPGA چقدر است؟

بررسی پروژه شما از ۱ تا ۵ ساعت نهایتا مورد بررسی قرار میگیرد و قیمت کارشناسی شده به شما اعلام می شود.درصورت فورس و فوری بودن پروژه FPGA شما این زمان بررسی کمتر خواهد شد.

هزینه و نحوه قیمت دهی یا تعرفه برای پروژه های FPGA چگونه است؟

قیمت دهی در سایت همیارپروژه بصورت مناقصه ای انجام می شود.به این معنی که پروژه شما برای ده ها مجری متخصص FPGA که رزومه درخشانی دارند ارسال شده و کمترین قیمت اعلامی از سمت یک مجری مطمئن به شما اعلام میگردد.

زمان و تضمین کیفیت انجام پروژه FPGA به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های FPGA در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

ما برای تضمین کیفیت برای پروژه های FPGA به شما نمون کارهایی را ارائه خواهیم داد تا متوجه سطح توان تیم ما شوید و با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید.در صورت درخواست شما فیلم توضیح کامل پروژه برای شما ارسال می گردد.

چه کارشناسی پروژه برنامه  نویسی FPGA شما را انجام خواهد داد؟

مجری یا کارشناسی که پروژه FPGA شما را بعهده می گیرد حتما از قبل توسط سایت تایید شده و این تاییده به دلیل رزومه خوب و انجام پروژه های متعدد است.همیارپروژه هرگز پروژه شما را به مجریان تازه کار واگذار نخواهد کرد.کار توسط اساتید و یا دانشجویان بهترین دانشگاه های کشور در حوزه FPGA انجام خواهد شد.

چطور میتوانم به سایت همیارپروژه برای انجام پروژه FPGA خود اعتماد کنم؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۱۰ ساله در انجام پروژه های FPGA و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه FPGA شما عزیزان می باشد. همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.

چطور می توانم نمونه پروژه های انجام شده FPGA در سایت همیارپروژه را ببینم؟

موسسه همیارپروژه تاکنون صدها پروژه اف پی جی ای را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده FPGA بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: پروژه های آماده FPGA

گارانتی در انجام پروژه FPGA :

همیارپروژه بعداز تحویل پروژه نیز به شما فرصت بررسی می دهد تا هر گونه مشکل و ایرادی و ابهامی در کار مشاهده کردید آن را برای ما ارسال کنید تا سریعا برطرف گردد.ما تا رفع کامل ایرادات پروژه در زمان پشتیبانی در کنار شما خواهیم بود.شما در ساعات کاری سایت (۸ تا ۲۳) میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ ، ایتا ، روبیکا و یا تماس تلفنی با ما برای رفع ایرادات پروژه خود در ارتباط باشید.

انجام پروژه FPGA در همه مقاطع تحصیلی:

گروه همیارپروژه با توجه به اینکه با متخصصین زیادی در سراسر کشور همکاری داشته و تاکنون هزاران پروژه FPGA را با موفقیت به اتمام رسانده است می تواند هر نوع پروژه ای را که در حوزه FPGA است به عهده بگیرد و بصورت تضمینی کار را برایتان انجام دهد.این پروژه های میتوانند در مقطع کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری باشند.پس نگران سختی کار خود نباشید.

پس خدمات همیارپروژه برای مقاطع زیر امکان پذیر می باشد :

انجام پروژه FPGA کاردانی

انجام پروژه FPGA کارشناسی

انجام پروژه FPGA کارشناسی ارشد

انجام پروژه FPGA دکتری

انحام پروژه FPGA با کیفیت و هزینه مناسب در همیارپروژه :

موسسه همیارپروژه این تضمین را به شما می دهد که از بهترین برنامه نویسان حال حاضر کشور برای انجام پروژه FPGA شما استفاده خواهد کرد.شاید این مورد باعث شود که تصور کنید بهترین برنامه نویسان غالبا قیمت شان هم باید بالاتر از بقیه باشد درحالی که این چنین نیست و ما قیمت ها را به پایین ترین سطح ممکن به نسبت دیگر مراکز سفارش پروژه FPGA رسانده ایم تا شما هم کیفیت و هم قیمت را در بهترین حالت دریافت کنید.

انجام پروژه FPGA با قیمت مناسب

خدمات مشابه همیارپروژه:

برای انجام پروژه FPGA باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های FPGA و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه  FPGA را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه FPGA ، باید سفارش FPGA خود را از طریق فرم سفارش پروژه ثبت نمایید و یا به واتساپ یا تلگرام شماره های ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ پیام دهید و توضیحات کامل پروژه خود را ارسال کنید.

چرا انجام پروژه با FPGA خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های FPGA و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه FPGA شما عزیزان می باشد. همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.

زمان انجام پروژه FPGA چقدر خواهد بود؟

انجام پروژه FPGA در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.زمان پروژه در قیمت هی آن تاثیرگذار است.پس کارفرمای محترم باید حداکثر زمان پروژه خود را اعلام نماید تا بهترین قیمت به او پیشنهاد شود.

قیمت سفارش انجام پروژه FPGA چقدر است و چگونه تعیین می شود ؟

همیارپروژه یک وب سایت مناقصه ای است.یعنی با داشتن صدها مجری متخصص برای سفارش پروژه FPGA بهترین قیمت را بر اساس رزومه مجری و زمان پروژه برای کارفرمای گرامی انتخاب می کند و درصورت موافقت هزینه توسط کارفرما پروژه را به مجری می سپارد و آن را مدیریت می کند تا رضایت مشتری عزیز را کسب نماید.

کیفیت در پروژه FPGA به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه FPGA از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.به دلیل داشتن مجریان و متخصصان با تجربه کیفیت پروژه ها بالا بوده تا کارفرما بتواند با خیال راحت برون سپاری کند و بعداز دریافت نیر با توجه به داشتن گزارش در اغلب پروژه های درخواستی پروژه را خوب متوجه شود و بتواند آن را ارائه دهد.

FPGA چیست؟

FPGA مخفف Field Programmable Gate Array به معنای آرایه درگاه قابل برنامه ریزی می باشد. FPGA دستگاهی خارق العاده جهت طراحی مدارهای دیجیتالی موردنظر کاربر می باشد. این دستگاه ها ارزان قیمت هستند بطوریکه شخص حقیقی نیز قادر به استفاده از آن می باشد. FPGA به خودی خود کارایی خاصی ندارد این شما هستید که نحوه پیکربندی وچگونگی کار این دستگاه را تعیین می کنید. از قابلیت های FPGA اینست که برخلاف ASIC ها مدار در آنها از قبل طراحی نشده و قابل تنظیم مجدد می باشد.

خدمات ما در رابطه با پروژه های دستگاه FPGA : 

برخی از خدمات FPGA که در همیارپروژه قابل انجام هست :

  • انجام پروژه های کمک آموزشی FPGA

  • انجام پروژه دانشجویی fpga

  • انجام پروژه با نرم افزار FPGA

  • انجام تمرین FPGA

  • انجام پروژه FPGA در همه مقاطع تحصیلی (کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری)

  • انجام پروژه های FPGA در طراحی مدارهای دیجیتالی

  • انجام طراحی سیستم های مخابراتی با FPGA

  • انجام طراحی و ساخت دستگاه های کنترل کننده با FPGA

  • طراحی و ساخت انواع قطعات تجهیزات پزشکی با FPGA

  • طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی با FPGA

  • انجام پروژه FPGA در حوزه فرستنده های رادیویی

  • انجام پروژه FPGA در حوزه انواع سیستم های نظامی مانند رادار و هدایت موشک

  • انجام پروژه FPGA در حوزه انواع روترها و سوئیچ های مخابرانی

  • انجام پروژه FPGA در حوزه کنترل کننده های صنعتی 

  • انجام پروژه FPGA در حوزه سیستم های پردازش و تشخیص صدا

  • انجام پروژه FPGA در حوزه سیستم های حمل ونقل

  • انجام پروژه پیاده سازی پردازنده در FPGA

  • ساخت میکروکنترلر ARM و AVR با FPGA

  • انجام پروژه های پردازش بدون وقفه (real time processing) با FPGA

  • انجام پروژه پردازش موازی با FPGA

  • انجام پروژه پردازش سیگنال

  • انجام پروژه VHDL

  • انجام پروژه مدار منطقی

  • انجام پروژه وریلاگ (Verilog)

 انجام خدمات کمک نرم افزاری FPGA :

اگر شما یک کارفرمای FPGA هستید و برای حل مشکل کدهای خود نیاز به کمک دارید میتوانید روی ما حساب کنید.همیارپروژه با داشتن ده ها برنامه نویس حرفه ای قادر است عیب یابی پروژه FPGA شما را انجام دهد و خروجی لازم بهمراه کدهای FPGA را برای شما ارسال کند.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

 

چگونه یک برنامه نویس FPGA را در همیارپروژه استخدام کنیم؟

برای استخدام و واگذاری یک پروژه به یک برنامه نویس در سایت همیارپروژه باید ابتدا توضیحات را برای اپراتور سایت ارسال کنید و اپراتور سایت بهترین برنامه نویس را بهمراه بهترین قیمت برای کارتان درنظر می گیرد و مسئولیت کار را به ایشان واگذار میکند.در واقع شما با این کار یک برنامه نویس مورد تایید سایت را با نظارت سایت استخدام نموده اید که می تواند برای بالا بردن موفقیت انجام پروژه FPGA شما بسیار تاثیرگذار باشد زیرا ما کار را به شخصی میسپاریم که صدها پروژه موفق در سایت ما داشته است و تضمین انجامش را در واقع به سایت همیارپروژه سپرده اید.هزینه استخدام یک برنامه نویس FPGA نیز در کمترین حالت ممکن به شما اعلام خواهد شد.

هزینه استخدام برنامه نویس FPGA چقدر است؟

هزینه استخدام یک مجری و فریلنسر در همیارپروژه به پروژه شما بستگی دارد.معمولا کمترین هزینه پیشنهادی به شما برای پروژه FPGA اعلام میگردد.پس مطمئن باشید هزینه ای که میکنید برای یک کار با کیفیت و تضمینی توسط یک برنامه نویس مطمئن خواهد بود.

نکات مهم برای استخدام برنامه نویس FPGA : 

تشریح  کامل هدف پروژه و جزئیات آن : باید بتوانید مسئله خود را به خوبی بیان کنید تا برنامه نویس یا فریلنسر دچار اشتباه نشود و پروژه را کامل متوجه شده باشد.
استعلام رزومه مجری : برای اطمینان خاطر میتوانید مشخصات مجری از قبیل تحصیلات ، رزومه ، نمونه کارهای انجام شده FPGA و … را از اپراتور سایت بپرسید تا خیالتان راحت شود.
زمان پروژه : حتما زمان و ددلاین پروژه را تاکید کنید تا مجری انتخاب شود که در آن زمان قادر به تحویل پروژه FPGA شما باشد.

مزایای برون سپاری پروژه FPGA (اف پی جی ای) در همیارپروژه : 

از مزایای استخدام برنامه نویس FPGA در همیارپروژه ، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • صرفه جویی در هزینه
  • تخفیف ۵ درصدی در سفارش های بعدی شما در همیارپروژه
  • سیستم پرداخت امن: پرداخت نهایی و آزادسازی هزینه پروژه برای برنامه نویس FPGA ، پس از تحویل خروجی کار و تایید کیفیت آن توسط شما ( مبلغ پروژه تا انتهای پروژه یا هر مرحله نزد همیارپروژه می ماند و در صورت عدم رضایت کارفرما به فریلنسر پرداخت نمی گردد )
  • پشتیبانی از طریق تلفن، تلگرام ، واتساپ ، ایتا و روبیکا
  • دسترسی آسان و سریع به صدها فریلنسر و مجری یا تخصص FPGA (اف پی جی ای)
  • پشتیبانی توسط تیم داوری در صورت بروز تخلف و یا مشکل و اختلاف بین شما و مجری FPGA

چگونه بعنوان یک فریلنسر یا برنامه نویس FPGA با همیارپروژه همکاری کنم؟

عزیزانی که در FPGA مهارت دارند و زمان کافی برای انجام پروژه به زبان FPGA را دارا هستند می توانند با مراجعه به آیدی تلگرمی @fnalk و ارسال رزومه درخواست همکاری نمایند.شرایط همکاری در تلگرام برای شما ارسال خواهد شد و درصورت موافقت میتوانید با ما شروع به کار نمایید.در ابتدا برای اینکه به شما اعتماد شود باید سعی کنید قیمت های پایینتری را پیشنهاد دهید و دو تا سه پروژه را برای اعتماد سازی با قیمت پایینتر انجام دهید.این کار باعث اعتماد مشتریان و ما به شما خواهد شد.

مشکلات دانشجویان در انجام پروژه FPGA : 

اغلب دانشجویان به دلیل پیچیدگی های زیاد درس ها و مباحث رشته های مهندسی با انجام پروژه های آن نیز مشکل دارند.چون به ناگاه با مباحثی آشنا می شوند که قبل از آن خیلی در مورد آن پرداخت نشده بود.علی الخصوص زمانی که این پروژه نیاز به کار نرم افزاری همچون FPGA نیز داشته باشد که مشکل رو دوچندان می کند.به همین خاطر برای اینکه بتوانند به مرور انجام پروژه های FPGA خود را خودشان انجام دهند نیاز به کسب مهارت و تجربه دارند.نمونه پروژه های FPGA میتواند کمک بسیاری به آنها نماید.ما در همیارپروژه سعی میکنیم که پروژه ها را بصورت آموزشی به دانشجویان ارائه دهیم تا علاوه بر انجام پروژه یادگیری آن هم برای دانشجو آسان گردد.

انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی (آکادمیک) FPGA : 

همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص برای انجام پروژه دانشجویی FPGA میتواند بصورت آموزش مجور و تضمینی کارها را به شما تحویل دهد و بعداز تحویل نیز تا رفع کامل ابهامات و ایرادات در کنارتان باشد.این مورد جز وظایف ذاتی سایت همیارپروژه است که سعی در گسترش فرهنگ یادگیری و افزایش سواد عمومی جامعه می نماید.این پروژه های دانشجویی FPGA میتوانند در همه رشته های مهندسی از قبیل مهندسی برق ، الکترونیک ، سخت افزار کامپیوتر و … صورت پذیرد.

برخی از مواردی که همیارپروژه میتواند برایتان انجام دهد عبارتند از :

  • انجام تمرین دانشجویی FPGA

  • انجام پروژه های کلاسی FPGA

  • انجام پروژه پایانی FPGA

  • انجام پروژه مهندسی برق با FPGA

  • انجام پروژه الکترونیک با FPGA  

نحوه ثبت سفارش پروژه های fpga

انجام پروژه FPGA در پایان نامه :

بسیاری از رشته های مهندسی از FPGA در پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.زیرا FPGA یک زبان بسیار ساده و کاربردی برای انجام پروژه های مختلف در هر  حوزه ای می باشد.بسیاری از دانشجویان برای انجام پایان نامه خود نیاز دارند بخشی از پروژه که معمولا بحث پیاده سازی نرم افزاری آن است با استفاده از روش های مختلف FPGA انجام شود.ما در همیارپروژه میتوانیم برای انجام این موارد به شما کمک کنیم تا هم یاد بگیرید و هم کارتان را به نحو احسن به نتیجه برسانید.

سفارش پروژه FPGA به صورت تضمینی و فوری : 

اگر کاری فوری دارید میتوانید روی ما حساب کنید.ما مجریانی داریم که پروژه FPGA را فوری و در زمان بسیار کوتاه و بصورت تضمینی به شما ارائه خواهند داد.این فوری بودن حتی میتواند یک روز یا چند ساعت باشد.

بهترین موسسه و سایت برای انجام پروژه FPGA :

برای انتخاب یک سایت و مرکز معتبر باید نکاتی را درنظر بگیرید.این نکات عبارتند از داشتن مجوزهای فعالیت از مراکز دولتی را داشته باشد.داشتن نماد اعتماد الکترونیک میتواند تا حد زیادی خیال شما را از سایتی که میخواهید کار را به آن بسپارید راحت نماید.سابقه فعالیت ، تعداد پروژه های انجام شده و نظرات کاربران نیز به شما در انتخاب یک مرکز معتبر برای برون سپاری پروژه FPGA خود یاری خواهد رساند.

گروه همیارپروژه مرجع اصلی انجام پروژه های FPGA (اف پی جی ای) :

گروه همیارپروژه بعنوان اصلی ترین مرکز تخصصی انجام پروژه های FPGA (اف پی جی ای) با دارا بودن کادر مجرب و متخصصان آمادگی ارائه خدمات لازم به شما را در زمینه ی پروژه FPGA را دارا می باشد.به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. و پس از ارسال جزییات مربوط به پروژه خود شامل مقالات بیس و نوآوری های تعریف شده از کمک و راهنمایی های ایشان در جهت پیشبرد پروژه استفاده نمایید.کادر همیارپروژه با بررسی مقاله بیس و همچنین نوآوری های مد نظر شما اقدام به انجام پروژه FPGA شما در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن می نماید.

انجام پروژه های کمک آموزشی FPGA :

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی FPGA هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتوانید آن را یاد بگیرید و ارائه دهید. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی داشته باشید، برای شما فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه با FPGA ارائه خواهیم داد.

انجام پروژه FPGA با آموزش کامل : 

همیارپروژه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که درصورت درخواست بتوانند بعداز انجام پروژه یک فیلم آموزشی از نحوه انجام و اجرای پروژه با FPGA خود را دریافت نمایند.این مورد حتما باید در ابتدای درخواست کارفرمای گرامی قید گردد.

انجام پروژه پایانی با FPGA :

انجام پروژه پایانی با FPGA از جمله مهمترین وظایف دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام پروژه پایانی ، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.این کار بصورت مرحله ای و فصل به فصل صورت گرفته و پیاده سازی آن با زبانها و نرم افزارهای مختلف قابل انجام خواهد بود.

انجام پروژه های FPGA در سراسر ایران و جهان : 

به دلیل اینکه همه پروژه در سایت همیارپروژه بصورت آنلاین انجام می شود پس ما قادریم هر نوع پروژه ای را که بتوان بصورت آنلاین تحویل داده را در سراسر ایران و جهان قبول کرده و انجام دهیم.مهم نیست ساکن کجا هستید مهم این است که بتوانید توضیحات پروژه FPGA خود را به ما برسانید تا برای شما بهترین مجری و قیمت را پیشنهاد دهیم.

انجام پروژه های صنعتی و شرکتی و تجاری با FPGA :

سایت برنامه نویسی همیارپروژه با سابقه و تجربه ای چندین ساله و کار با شرکت ها و مراکز صنعتی توانسته رزومه ای درخشان کسب نماید.اگر شما شرکت و یا واحد صنعتی هستید میتوانید پروژه های کوچک و بزرگ خود را به ما واگذار کنید.ما میتوانیم برای پروژه های بزرگ قرارداد حضوری با شما ببندیم و در رابطه با همه موارد به شما تضمین دهیم.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره موجود در سایت تماس حاصل کنید.

ضمانت در انجام پروژه FPGA توسط همیارپروژه:

پروژه FPGA شما توسط مجریان با تجربه ای انجام می گیرد که حتما رزومه ای عالی دارند و ده ها پروژه موفق در سایت داشته اند.اما همیارپروژه با این وجود باز هم تا زمان تایید پروژه توسط شما هزینه ای را به مجری کار پرداخت نمیکند تا کار توسط شما دریافت و تایید گردد.

مشاوره در انجام پروژه FPGA :

مشاوره در انجام پروژه اف پی جی ای توسط کارشناسان همیارپروژه انجام میشود. این کارشناسان از ابتدا انتهای پروژه FPGA در کنار شما خواهند بود. و با ارائه گزارش کامل شما را کامل در روند انجام کاری پروژه پایتون قرار خواهند داد.جهت ارائه مشاوره در انجام پروژه FPGA  خود می توانید به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.

مراحل سفارش و انجام پروژه FPGA در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

  1. ارسال پروژه FPGA برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
  2. ارسال پروژه fpga شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
  3. پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان برای پروژه fpga .
  4. درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
  5. در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه FPGA تان.
  6. ارسال نتایج پروژه FPGA برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
  7. اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
  8. ارسال فایل نهایی پروژه FPGA برای شما.
  9. مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه FPGA و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

انتخاب بهترین محقق برای پروژه FPGA :

مهمترین بخش سفارش پروژه FPGA شما انتخاب یک مجری کاربلد و حرفه ای FPGA با توجه موضوع و شرایط پروژه شما می باشد.ما به دلیل داشتن صدها مجری متخصص FPGA در مباحث و رشته های مختلف و همچنین تجربه چندین ساله کار با برنامه نویسان و مجریان FPGA می دانیم که پروژه شما را کدام محقق قادر به انجام آن است و نیازی به آزمون و خطای انجام پروژه توسط سایر محققین نیست.پس مطمئن باشید بهترین محقق و در عین حال کمترین قیمت پیشنهادی را برای کارتان درنظر خواهیم گرفت.

تضمین پشتیبانی بعد از انجام پروژه FPGA :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام FPGA تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه FPGA است.همیارپروژه بعداز انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه FPGA پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام پروژه و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.

نحوه سفارش پروژه FPGA : 

کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه FPGA از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند خیالتان را از بابت انجام صحیح پروژه راحت خواهد کرد.

جهت سفارش پروژه FPGA به لینک زیر مراجعه نمایید :
همچنین می توانید برای ارتباط سریعتر با شماره و آیدی تلگرام زیر تماس حاصل کنید : 
۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ – آیدی تلگرام : @fnalk 

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


حق نشر برای همیارپروژه – مرجع اصلی انجام پروژه های برنامه نویسی محفوظ است.