totop

انجام پروژه گمز (GAMS)

انجام پروژه گمز با قیمت مناسب

در مواقع فراوانی شاهد آن هستیم که کاربران در انجام پروژه گمز (GAMS) خود دچار مشکل هستند و به دنبال مکان مطمئنی برای برون سپاری پروژه گمز خود می گردند. همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه ارائه خدمات انجام پروژه های Gams آماده است تا پروژه های آموزشی ، دانشگاهی ، تجاری و شرکتی شما عزیزان را با کیفیتی عالی برعهده گرفته و با بهترین کیفیت به شما تحویل دهد .

جهت سفارش پروژه گمز توضیح پروژه خود را به واتساپ شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ یا ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ ارسال کنید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.هزینه انجام کار گمز در سایت همیارپروژه عادلانه است.همچنین سفارش انجام پروژه نرم افزار گمز خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.همیارپروژه به دلیل داشتن ده سال سابقه فعالیت و نماد اعتماد الکترونیک یک سایت معتبر برای برون سپاری و مشاوره در سفارش و انجام پروژه گمز می باشد.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

 

چه اطلاعاتی برای ثبت سفارش پروژه گمز مورد نیاز است؟

برای ثبت سفارش پروژه گمز اطلاعاتی از قبیل عنوان پروژه ، نرم افزار مورد استفاده ، رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی ، زمان پروژه ، فایلهای مورد نیاز ، شماره تماس و توضیحات کامل کار نیاز است که میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید.

مدت زمان بررسی پروژه گمز چقدر است؟

بررسی پروژه شما از ۱ تا ۵ ساعت نهایتا مورد بررسی قرار میگیرد و قیمت کارشناسی شده به شما اعلام می شود.درصورت فورس و فوری بودن پروژه گمز شما این زمان بررسی کمتر خواهد شد.

هزینه و نحوه قیمت دهی یا تعرفه برای پروژه های گمز چگونه است؟

قیمت دهی در سایت همیارپروژه بصورت مناقصه ای انجام می شود.به این معنی که پروژه شما برای ده ها مجری متخصص گمز که رزومه درخشانی دارند ارسال شده و کمترین قیمت اعلامی از سمت یک مجری مطمئن به شما اعلام میگردد.

زمان و تضمین کیفیت انجام پروژه گمز (GAMS) به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های گمز در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

ما برای تضمین کیفیت برای پروژه های گمز به شما نمون کارهایی را ارائه خواهیم داد تا متوجه سطح توان تیم ما شوید و با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید.در صورت درخواست شما فیلم توضیح کامل پروژه برای شما ارسال می گردد.

چه کارشناسی پروژه برنامه نویسی گمز شما را انجام خواهد داد؟

مجری یا کارشناسی که پروژه گمز شما را بعهده می گیرد حتما از قبل توسط سایت تایید شده و این تاییده به دلیل رزومه خوب و انجام پروژه های متعدد است.همیارپروژه هرگز پروژه شما را به مجریان تازه کار واگذار نخواهد کرد.کار توسط اساتید و یا دانشجویان بهترین دانشگاه های کشور در حوزه گمز انجام خواهد شد.

چطور میتوانم به سایت همیارپروژه برای انجام پروژه گمز خود اعتماد کنم؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۱۰ ساله در انجام پروژه های گمز و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه گمز شما عزیزان می باشد. همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.

چطور می توانم نمونه پروژه های انجام شده گمز در سایت همیارپروژه را ببینم؟

موسسه همیارپروژه تاکنون صدها پروژه Gams را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده گمز بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: پروژه های آماده گمز

گارانتی در انجام پروژه گمز :

همیارپروژه بعداز تحویل پروژه نیز به شما فرصت بررسی می دهد تا هر گونه مشکل و ایرادی و ابهامی در کار مشاهده کردید آن را برای ما ارسال کنید تا سریعا برطرف گردد.ما تا رفع کامل ایرادات پروژه در زمان پشتیبانی در کنار شما خواهیم بود.شما در ساعات کاری سایت (۸ تا ۲۳) میتوانید از طریق تلگرام ، واتساپ ، ایتا ، روبیکا و یا تماس تلفنی با ما برای رفع ایرادات پروژه خود در ارتباط باشید.

انجام پروژه GAMS در همه مقاطع تحصیلی:

گروه همیارپروژه با توجه به اینکه با متخصصین زیادی در سراسر کشور همکاری داشته و تاکنون هزاران پروژه گمز را با موفقیت به اتمام رسانده است می تواند هر نوع پروژه ای را که در حوزه نرم افزار گمز است به عهده بگیرد و بصورت تضمینی کار را برایتان انجام دهد.این پروژه های میتوانند در مقطع کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری باشند.پس نگران سختی کار خود نباشید.

پس خدمات همیارپروژه برای مقاطع زیر امکان پذیر می باشد :

انجام پروژه گمز کاردانی

انجام پروژه گمز کارشناسی

انجام پروژه گمز کارشناسی ارشد

انجام پروژه گمز دکتری

انجام پروژه گمز

خدمات ما در رابطه با پروژه های نرم افزار گمز: 

برخی از خدمات گمز که در همیارپروژه قابل انجام هست :

  • انجام پروژه های کمک آموزشی گمز

  • انجام پروژه گمز در همه مقاطع تحصیلی (کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری)

  • انجام پروژه های گمز در حوزه رشته مهندسی صنایع

  • انجام پروژه های گمز در حوزه رشته مهندسی برق

  • انجام پروژه های کلاسی و پایانی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری با گمز

  • انجام پروژه گمز برای شرکت ها و سازمان ها

  • انجام پروژه شبیه سازی و پیاده سازی مقاله با گمز

 انجام خدمات کمک برنامه‌نویسی گمز :

اگر شما یک متخصص گمز هستید و برای حل مشکل کدهای خود نیاز به کمک دارید میتوانید روی ما حساب کنید.همیارپروژه با داشتن ده ها مجری حرفه ای قادر است عیب یابی پروژه گمز شما را انجام دهد و خروجی لازم بهمراه کدهای گمز را برای شما ارسال کند.

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

برخی از خدمات دیگر سایت همیارپروژه :

انجام پروژه مهندسی صنایع

انجام پروژه مهندسی برق

انجام پروژه مکانیک

انجام پروژه آرنا

انجام پروژه ونسیم

انجام پروژه کامفار

انجام پروژه پایتون

انجام پروژه MSP

انجام پروژه پریماورا

انجام پروژه لینگو

انجام پروژه اکسل

انجام پروژه sap

انجام پروژه اکسس

انجام پروژه ویزیو

انجام پروژه اکسپرت چویس

انجام پروژه مینی تب

انجام پروژه اتوکد

چگونه یک فریلنسر گمز را در همیارپروژه استخدام کنیم؟

برای استخدام و واگذاری یک پروژه به یک مجری در سایت همیارپروژه باید ابتدا توضیحات را برای اپراتور سایت ارسال کنید و اپراتور سایت بهترین فریلنسر گمز را بهمراه بهترین قیمت برای کارتان درنظر می گیرد و مسئولیت کار را به ایشان واگذار میکند.در واقع شما با این کار یک مجری مورد تایید سایت را با نظارت سایت استخدام نموده اید که می تواند برای بالا بردن موفقیت انجام پروژه گمز شما بسیار تاثیرگذار باشد زیرا ما کار را به شخصی میسپاریم که صدها پروژه موفق در سایت ما داشته است و تضمین انجامش را در واقع به سایت همیارپروژه سپرده اید.هزینه استخدام یک مجری گمز نیز در کمترین حالت ممکن به شما اعلام خواهد شد.

هزینه استخدام فریلنسر GAMS چقدر است؟

هزینه استخدام یک مجری و فریلنسر گمز در همیارپروژه به پروژه شما بستگی دارد.معمولا کمترین هزینه پیشنهادی به شما برای پروژه گمز اعلام میگردد.پس مطمئن باشید هزینه ای که میکنید برای یک کار با کیفیت و تضمینی توسط یک متخصص و مجری مطمئن خواهد بود.

نکات مهم برای استخدام مجری گمز : 

تشریح  کامل هدف پروژه و جزئیات آن : باید بتوانید مسئله خود را به خوبی بیان کنید تا مجری یا فریلنسر دچار اشتباه نشود و پروژه را کامل متوجه شده باشد.
استعلام رزومه مجری : برای اطمینان خاطر میتوانید مشخصات مجری از قبیل تحصیلات ، رزومه ، نمونه کارهای انجام شده گمز و … را از اپراتور سایت بپرسید تا خیالتان راحت شود.
زمان پروژه : حتما زمان و ددلاین پروژه را تاکید کنید تا مجری انتخاب شود که در آن زمان قادر به تحویل پروژه گمز شما باشد.

مزایای برون سپاری پروژه گمز (Gams) در همیارپروژه : 

از مزایای استخدام مجری گمز در همیارپروژه ، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • صرفه جویی در هزینه
  • تخفیف ۵ درصدی در سفارش های بعدی شما در همیارپروژه
  • سیستم پرداخت امن: پرداخت نهایی و آزادسازی هزینه پروژه گمز برای مجری گمز، پس از تحویل خروجی کار و تایید کیفیت آن توسط شما ( مبلغ پروژه تا انتهای پروژه یا هر مرحله نزد همیارپروژه می ماند و در صورت عدم رضایت کارفرما به فریلنسر پرداخت نمی گردد )
  • پشتیبانی از طریق تلفن، تلگرام ، واتساپ ، ایتا و روبیکا
  • دسترسی آسان و سریع به صدها فریلنسر و مجری با تخصص گمز (Gams)
  • پشتیبانی توسط تیم داوری در صورت بروز تخلف و یا مشکل و اختلاف بین شما و مجری گمز

چگونه بعنوان یک فریلنسر یا مجری گمز با همیارپروژه همکاری کنم؟

عزیزانی که در نرم افزار گمز مهارت دارند و زمان کافی برای انجام پروژه به زبان گمز را دارا هستند می توانند با مراجعه به آیدی تلگرمی @fnalk و ارسال رزومه درخواست همکاری نمایند.شرایط همکاری در تلگرام برای شما ارسال خواهد شد و درصورت موافقت میتوانید با ما شروع به کار نمایید.در ابتدا برای اینکه به شما اعتماد شود باید سعی کنید قیمت های پایینتری را پیشنهاد دهید و دو تا سه پروژه را برای اعتماد سازی با قیمت پایینتر انجام دهید.این کار باعث اعتماد مشتریان و ما به شما خواهد شد.

مشکلات دانشجویان در انجام پروژه گمز: 

اغلب دانشجویان به دلیل پیچیدگی های زیاد درس ها و مباحث رشته های مهندسی با انجام پروژه های آن نیز مشکل دارند.چون به ناگاه با مباحثی آشنا می شوند که قبل از آن خیلی در مورد آن پرداخت نشده بود.علی الخصوص زمانی که این پروژه نیاز به کار نرم افزاری همچون گمز نیز داشته باشد که مشکل رو دوچندان می کند.به همین خاطر برای اینکه بتوانند به مرور انجام پروژه های گمز خود را خودشان انجام دهند نیاز به کسب مهارت و تجربه دارند.نمونه پروژه های گمز میتواند کمک بسیاری به آنها نماید.ما در همیارپروژه سعی میکنیم که پروژه ها را بصورت آموزشی به دانشجویان ارائه دهیم تا علاوه بر انجام پروژه یادگیری آن هم برای دانشجو آسان گردد.

انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی (آکادمیک) گمز : 

همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص برای انجام پروژه دانشجویی گمز میتواند بصورت آموزش مجور و تضمینی کارها را به شما تحویل دهد و بعداز تحویل نیز تا رفع کامل ابهامات و ایرادات در کنارتان باشد.این مورد جز وظایف ذاتی سایت همیارپروژه است که سعی در گسترش فرهنگ یادگیری و افزایش سواد عمومی جامعه می نماید.این پروژه های دانشجویی گمز میتوانند در همه رشته های مهندسی از قبیل مهندسی برق، صنایع و … صورت پذیرد.

برخی از مواردی که همیارپروژه میتواند برایتان انجام دهد عبارتند از :

  • انجام تمرین دانشجویی گمز

  • انجام پروژه های کلاسی گمز

  • انجام پروژه رشته مهندسی صنایع و برق با گمز

  • انجام پروژه پایانی گمز

 

نحوه قیمت دهی پروژه گمز

انجام پروژه گمز در پایان نامه :

بسیاری از پروژه های رشته مهندسی صنایع  و مهندسی برق از نرم افزار گمز در پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.زیرا گمز یک زبان بسیار ساده و کاربردی برای انجام پروژه های مختلف در هر  حوزه ای می باشد.بسیاری از دانشجویان برای انجام پایان نامه خود نیاز دارند بخشی از پروژه که معمولا بحث پیاده سازی نرم افزاری آن است با استفاده از روش های بروز با نرم افزار گمز انجام شود.ما در همیارپروژه میتوانیم برای انجام این موارد به شما کمک کنیم تا هم یاد بگیرید و هم کارتان را به نحو احسن به نتیجه برسانید.

سفارش پروژه گمز به صورت تضمینی و فوری : 

اگر کاری فوری دارید میتوانید روی ما حساب کنید.ما مجریانی داریم که پروژه گمز را فوری و در زمان بسیار کوتاه و بصورت تضمینی به شما ارائه خواهند داد.این فوری بودن حتی میتواند یک روز یا چند ساعت باشد.

بهترین موسسه و سایت برای انجام پروژه گمز:

برای انتخاب یک سایت و مرکز معتبر باید نکاتی را درنظر بگیرید.این نکات عبارتند از داشتن مجوزهای فعالیت از مراکز دولتی را داشته باشد.داشتن نماد اعتماد الکترونیک میتواند تا حد زیادی خیال شما را از سایتی که میخواهید کار را به آن بسپارید راحت نماید.سابقه فعالیت ، تعداد پروژه های انجام شده و نظرات کاربران نیز به شما در انتخاب یک مرکز معتبر برای برون سپاری پروژه گمز خود یاری خواهد رساند.

گروه همیارپروژه مرجع اصلی انجام پروژه های گمز (Gams) :

گروه همیارپروژه بعنوان اصلی ترین مرکز تخصصی انجام پروژه های گمز (Gams) با دارا بودن کادر مجرب و متخصصان آمادگی ارائه خدمات لازم به شما را در زمینه ی پروژه گمز را دارا می باشد.به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. و پس از ارسال جزییات مربوط به پروژه خود شامل مقالات بیس و نوآوری های تعریف شده از کمک و راهنمایی های ایشان در جهت پیشبرد پروژه استفاده نمایید.کادر همیارپروژه با بررسی مقاله بیس و همچنین نوآوری های مد نظر شما اقدام به انجام پروژه گمز شما در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن می نماید.

انجام پروژه های کمک آموزشی گمز:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی گمز هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتوانید آن را یاد بگیرید و ارائه دهید. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی داشته باشید، برای شما فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه با گمز ارائه خواهیم داد.

انجام پروژه گمز با آموزش کامل : 

همیارپروژه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که درصورت درخواست بتوانند بعداز انجام پروژه یک فیلم آموزشی از نحوه انجام و اجرای پروژه با گمز خود را دریافت نمایند.این مورد حتما باید در ابتدای درخواست کارفرمای گرامی قید گردد.

انجام پروژه پایانی با GAMS :

انجام پروژه پایانی با گمز از جمله مهمترین وظایف دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام پروژه پایانی ، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.این کار بصورت مرحله ای و فصل به فصل صورت گرفته و پیاده سازی آن با نرم افزارهای مختلف مانند گمز قابل انجام خواهد بود.

انجام پروژه های گمز در سراسر ایران و جهان : 

به دلیل اینکه همه پروژه در سایت همیارپروژه بصورت آنلاین انجام می شود پس ما قادریم هر نوع پروژه ای را که بتوان بصورت آنلاین تحویل داده را در سراسر ایران و جهان قبول کرده و انجام دهیم.مهم نیست ساکن کجا هستید مهم این است که بتوانید توضیحات پروژه گمز خود را به ما برسانید تا برای شما بهترین مجری و قیمت را پیشنهاد دهیم.

انجام پروژه های صنعتی و شرکتی و تجاری با گمز:

سایت همیارپروژه با سابقه و تجربه ای چندین ساله و کار با شرکت ها و مراکز صنعتی توانسته رزومه ای درخشان کسب نماید.اگر شما شرکت و یا واحد صنعتی هستید میتوانید پروژه های کوچک و بزرگ خود را به ما واگذار کنید.ما میتوانیم برای پروژه های بزرگ قرارداد حضوری با شما ببندیم و در رابطه با همه موارد به شما تضمین دهیم.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره موجود در سایت تماس حاصل کنید.

ضمانت در انجام پروژه گمز توسط همیارپروژه:

پروژه گمز شما توسط مجریان با تجربه ای انجام می گیرد که حتما رزومه ای عالی دارند و ده ها پروژه موفق در سایت داشته اند.اما همیارپروژه با این وجود باز هم تا زمان تایید پروژه توسط شما هزینه ای را به مجری کار پرداخت نمیکند تا کار توسط شما دریافت و تایید گردد.

گمز Gams چیست؟

گمز نرم افزاری است که بعنوان ابزار قدرتمند و گسترده ای جهت حل مدل های ریاضی در ابعاد وسیعی در رشته های مهندسی بکار می رود. طراحی گمز برای حل مسائل بهینه سازی خطی، غیر خطی و مدلسازی انجام شده است. این نرم افزار بعنوان بهترین نرم افزار حل مسائل بهینه سازی معرفی شده است. نرم افزار گمز به کاربران این امکان را می دهد تا یک نوع الگوریتم ترکیبی را با ترکیب Solvers مختلف به اجرا برسانند. این نرم افزار از رایج ترین فرمت های ورودی برای سرور NEOS می باشد.

مشاوره در انجام پروژه گمز:

مشاوره در انجام پروژه Gams توسط کارشناسان همیارپروژه انجام میشود. این کارشناسان از ابتدا انتهای پروژه گمز در کنار شما خواهند بود. و با ارائه گزارش کامل شما را کامل در روند انجام کاری پروژه گمز قرار خواهند داد.جهت ارائه مشاوره در انجام پروژه گمز خود می توانید به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.

سفارش پروژه گمز:

برای سفارش پروژه گمز میتوانید از طریق فرم سفارش پروژه اقدام نمایید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.اگر بخواهید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید میتوانید با شماره های ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ و ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ در واتساپ به ما پیام دهید. پروژه های گمز شما بررسی شده و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

کمترین زمان تحویل پروژه گمز :

زمان انجام پروژه گمز Gams با توجه به سختی کار و زمان اعلام شده توسط مشتری تنظیم میگردد ولی همواره سعی بر این بوده که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.برای انجام پروژه فوری هم میتوانید با شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ تماس بگیرید تا سریعتر به کارتان رسیدگی شود.

مراحل انجام پروژه گمز در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

  1. ارسال پروژه گمز برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
  2. ارسال پروژه گمز شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
  3. پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
  4. درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
  5. در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
  6. ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
  7. اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
  8. ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
  9. مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

انتخاب بهترین محقق برای پروژه گمز :

مهمترین بخش سفارش پروژه گمز شما انتخاب یک محقق کاربلد و حرفه ای گمز با توجه موضوع و شرایط پروژه شما می باشد.ما به دلیل داشتن صدها مجری متخصص گمز در مباحث و رشته های مختلف و همچنین تجربه چندین ساله کار با متخصصین و مجریان گمز می دانیم که پروژه شما را کدام محقق قادر به انجام آن است و نیازی به آزمون و خطای انجام پروژه توسط سایر محققین نیست.پس مطمئن باشید بهترین محقق و در عین حال کمترین قیمت پیشنهادی را برای کارتان درنظر خواهیم گرفت.

تضمین پشتیبانی در انجام پروژه گمز :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام گمز تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه گمز است.همیارپروژه بعداز انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه گمز ، پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام و تحویل پروژه گمز به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.

نحوه سفارش پروژه گمز در سایت همیارپروژه :

کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه گمز از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

جهت سفارش پروژه گمز به لینک زیر مراجعه نمایید :
همچنین می توانید برای ارتباط سریعتر با شماره و آیدی تلگرام زیر تماس حاصل کنید : 
۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ – آیدی تلگرام : @fnalk 

شما عزیزان همچنین از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را در تلگرام یا واتساپ و یا ایتا برای ما ارسال کنید تا سریعتر به آن رسیدگی کنیم:

 

ثبت سفارش در تلگرام

ثبت سفارش در واتساپ

ثبت سفارش در ایتا

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


حق نشر برای همیارپروژه – مرجع اصلی انجام پروژه های برنامه نویسی محفوظ است.